טופ רמדור ופנורמה משיקות מודול אנליטיקה ודשבורדים לתחזוקנית

טופ רמדור ופנורמה מודיעות על השקת מודול אנליטיקה ודשבורדים לתחזוקנית, תוכנה לניהול אחזקה ותחזוקת מבנים בענן מבית טופ רמדור. מודול זה, המבוסס על Necto (נקטו), מוצר ה- BI והאנליטיקה של חברת פנורמה המוטמע כ- Embedded Analytics, סיים פיתוח ואינטגרציה, והוא זמין מיידית ללקוחות תחזוקנית.


מודול האנליטיקה והדשבורדים לתחזוקנית מנגיש את המידע במערכת תחזוקנית לדרג הניהולי ולמנהלי האחזקה בצורה אינטואיטיבית וברורה, מזהה מגמות ואירועים חריגים המחייבים טיפול, מאפשר תחקור מלא של המידע בצורה קלה, ומסייע בתהליך קבלת החלטות מושכל על בסיס מידע עדכני. המודול משתלב באופן איטגרלי בתחזוקנית, ולכן מוכן לשימוש מיד עם רכישת הרישיון למודול, ללא תהליך יישום ארוך ויקר.


איציק רביבו, מנהל מוצר תחזוקנית בטופ רמדור: "תחזוקנית הינה מערכת לניהול אחזקת מבנים הכוללת קריאות שירות, ניהול טכנאים, ציוד ושירות אחזקה. ההטמעה של מוצר ה- Embedded Analytics של פנורמה בתחזוקנית מאפשרת לנו לספק ללקוחותינו מעטפת רחבה עם יכולות אנליטיות, אשר לא רק יאפשרו תפעול יעיל ואפקטיבי של מערך האחזקה, אלא גם שכבת ניהול ברמת ניתוח הציוד, ההון האנושי והתקציב. בחרנו בנקטו של פנורמה מאחר והוא המוצר הוותיק והמוביל לפתרונות אנליטיקה. בנוסף, היכולת להטמיע מוצר טכנולוגי חכם באופן אינטגרלי במערכת, מבלי לפתח יכולות אנליטיות מאפס בעצמנו, קיצרה את זמן הפיתוח ואיפשרה לנו לעלות לאוויר תוך מספר שבועות".


רפי סנקר, מנכ"ל פנורמה: "המטרה היתה להוסיף יכולות אנליטיות מובנות למערכת תחזוקנית, על מנת לאפשר ללקוחות תחזוקנית יכולת ניתוח קריאות שירות, קבלת תובנות עסקיות ותפעוליות, ושיפור וייעול מערך האחזקה בארגון ברמת השירות וברמת התקציב".


עוד הוסיף סנקר: "מוצרי ה- BI והאנליטיקה של פנורמה הם מהמובילים בעולם ביישומים של BI ארגוני ו- Embedded Analytics. מוצרים אלו נמצאים בשימוש של מאות לקוחות ארגוניים בארץ ובעולם, ושל מספר רב של שותפי Embedded Analytics, אשר הטמיעו את מוצרי פנורמה בפתרונות שלהם כדי לספק ללקוחותיהם יכולות אנליטיקה ודשבורדים מובנות. האפשרות להטמיע בקלות את מוצרי פנורמה כמודול אנליטיקה ודשבורדים מובנה בתוך פתרונות צד שלישי, מהווה יתרון לחברות טכנולוגיה בהגדלת הצעת הערך שלהם אל מול לקוחותיהם, חיסכון כספי רב למול החלופה של פיתוח מודול אנליטיקה באופן עצמאי, וחיסכון בזמן בזכות השימוש בידע והניסיון של מוצרים אנליטיקה מוכחים מחברה וותיקה".

אולי יעניין אותך

browser-g19bd0768a_640
sodastream(7)
Untitled(12)
malam5
keren13
social_share_homepage1

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

resized_pexels-photo-270637 (3)
 באדיבות טיקטוק ישראל (4)
 רדושינסקי סמנכלית שירות ומכירות בפרטנר תומר לוי מייסד סיין נאו איתי דויטש עורך דין ושותף נשיץ ברנדס אמיר