רשת הסופרמרקטים טיב טעם תוביל החל מהשבוע הקרוב מהלך משמעותי להורדת מחירים אגרסיבית, ב- 13 מסניפיה הפזורים ברחבי הארץ – בשלב הראשון של המהלך . מדובר בהוזלות של עשרות מוצרים מיובאים ומקומיים, המגיעות עד ל-50% הנחה. ההוזלות יתקיימו בימי א' עד ד' בכל הקטגוריות בהן רשת טיב טעם פועלת: מזון – לרבות מחלקות הבשר,מכולת, משקאות קלים ומשקאות חריפים, שימורים, ירקות, עוגות ועוגיות, מוצרי התינוקות, מוצרי טואלטיקה , חומרי ניקיון ועוד.
המהלך יתמקד בימים ראשון – רביעי הנחשבים לימים חלשים יותר בענף המזון והוא מיועד לחברי המועדון של טיב טעם, המונה כיום 200 אלף בתי אב בישראל. המהלך מתוכנן להיות ארוך טווח, מגוון ואינטנסיבי, כשהמטרה היא להרחיבו לכל סניפי הרשת.
במרבית המוצרים יהיו הטבות קבועות ובחלק מהמוצרים חבילת ההטבות וההנחות תשתנה מידי שבועיים.
חגי שלום הבעלים,יו"ר ומנכ"ל רשת טיב טעם , מסר כי מהלך זה הולם את רוח התקופה והנהלת הרשת החליטה להירתם להוזלה משמעותית של סל הקניות ללקוחותיה הנאמנים בנוסף לערכים שהרשת התמקדה בהם עד כה: חווית הקנייה,הבידול,האיכות והשירות. לדבריו: בכך רשת טיב טעם מעניקה הזדמנות ללקוחות קיימים וללקוחות חדשים שיצטרפו למועדון לרכוש ממוצרי מזון בסיסיים ועד למוצרים מיובאים במחירים זולים ביותר .
עוד ציין חגי : " הפעילות הייעודית באה לחזק את הכדאיות לערוך קניות ברשת ולהגדיל את סל הקנייה השבועי בטיב טעם כמו כן ליהנות ממגוון רחב של מוצרים איכותיים ובלעדיים שהרשת מציעה מלבד חווית הקניה בטיב טעם.
רשת טיב טעם תשקיעה כ – 3.9 מיליון ₪ בפעילות המהלך שיכלול דיוור ישיר למועדון הלקוחות, פעילות ברשת החברתית, פעילות בנקודות המכירה, פעילות קד"מ ועוד.