טיב טעם עול בקמפיין שבועות בהיקף 500 אלף ש"ח

רשת טיב טעם יוצאת לרגל חג השבועות במגוון רחב של מבצעים והטבות ייחודיותב- 40 סניפיה ברחבי הארץ, הפתוחים גם בשבת וחג ובאתר המכירות " טיב טעם בקליק " www.tivtaam.co.il . במסגרת ההכנות לחג יעלה בקמפיין חגיגי תחת הסלוגן: " אחרי שבועות בבית, חוגגים שבועות בטיב טעם".



הקמפיין יעלה בעלות של כ -500,000 ₪, באמצעות משרד הפרסום באומן בר ריבנאי . בדיגיטל וברשתות החברתיות, ומסכי שילוט דיגיטאליים ברחבי הארץ ותשדירי רדיו וחסות במדריך הגבינות של רדיו תל אביב, ומודעות בעיתונים. כמו כן, נראות חגיגית במיוחד בנקודות המכירה וגם קמפיין ייעודי בדיגיטל למגזר הרוסי.





אולי יעניין אותך

עדי אשכנזי ודדי דדון. צילום אלון שפרנסקי
Altman x Gali_Srutonim
יאיר ניצני בקמפיין עיגול לטובה עבור המרכז לחיילים בודדים על שם מייקל לוין - צילום
HW150-BP14986ES8
מיץ פירות הדר בתוספת ויטמין סי פרימור צילום עמית שטראוס

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

סכיזופרניה
אורט דן גורמה משיק קורס ייחודי להכנת עוגות לימי הולדת בהובלת הקונדיטורית ליבנת גוטליב צילום באדיבות ליבנת גוטליב (1)
מימין יריב ארדון טופז הורביץ רוני רוטמן ויונתן ישי צילום אסף לוי (8)