שלושת הספורטאים המצליחים, המוכרים והמוערכים ביותר בכל הזמנים: טייגר וודס (גולף), רוג'ר פדרר (טניס) וטיירי הנרי (כדורגל), מככבים בקמפיין רחב היקף של Gillette Champions אשר יעלה לאוויר בישראל בתחילת חודש נובמבר.
זו הפעם הראשונה בה מופיעים שלושת האלופים בקמפיין פרסום משותף, אשר צולם באורלנדו, פלורידה ורומא, ויעלה לאוויר ביותר מ- 100 מדינות בכל רחבי העולם.
ממטה החברה בישראל נמסר הבוקר כי הקונספט המוביל את קמפיין הפרסום הינו: Be your best today with Gillette" " – לא משנה מי אתה, ומה עשית בעברך, הכישלונות וההישגים בעבר אינם חשובים , ומה שחשוב זה ההווה, וההווה מתחיל היום. היום אתה יכול לנצח.
קמפיין Gillette Champion יעלה כאמור לאוויר בתחילת נובמבר ויכלול קמפיין טלוויזיה, עיתונות, אינטרנט, שילוט חוצות, ומיני סייט אינטראקטיבי שהוקם לצורך הקמפיין. בנוסף תיערך פעילות קד"מ נרחבת בנקודות המכירה, אשר תציע מארזי מבצע יחודיים עם דמויות הכוכבים, מתנות וחידון טריוויה סלולרי אינטראקטיבי.