טיילר ובן זיני יובילו קמפיין של רהיטי דורון

זוג כוכבי הרשת טיילור ובן זיני נבחרו להוביל את הקמפיין החדש של חברת רהיטי דורון, החברה המובילה לריהוט חדרי הבית. הזוג ישיק בקמפיין מיטת ילדים נפתחת המזמינה חברים לישונ'צלי תחת הסלוגן 'מיטת לישונ'צלי' – לילדים שאוהבים חברים.



הקמפיין יעלה באמצעות משרד הפרסום זרמון גרופ, בעלות השקעה כוללת של כ- 3 מיליון ₪. לפי הפרסומים בני הזוג יקבלו עבור הקמפיין סכום של 300,000 ₪.



בשלב הראשון יושק שיר וקליפ באורך מלא בעמוד היוטיוב של בן זיני וטיילור ובהמשך תעלה גרסה מקוצרת גם בערוצי הטלוויזיה המסחריים, עיתונות וכו'. בצד המוזיקלי נמצאים צמד היוצרים בן ודולב האחראיים על הלהיטים האחרונים במוזיקה עם הזמרים המובלים בישראל.



הקמפיין לרגל השקת מיטת לישונ'צלי, מיטה בעיצוב נקי ומודרני, בנויה מפלטות עץ של חברת eggerוכוללת מיטה איכותית מעוצבת, מיטה תחתונה ומזרנים.



לדברי אופיר ליבר, מנכ"ל רהיטי דורון: "הבחירה בטיילר ובן זיני, מתאימה לפניה לדור הצעיר ולילדים שאוהבים חברים. השניים מביאים איתם משב רוח טרנדי, צעיר ורענן ומזוהים עם הסלנג לישונצ'לי שהתחבר לנו באופן טבעי לקמפיין."


אולי יעניין אותך

עדי אשכנזי ודדי דדון. צילום אלון שפרנסקי
Altman x Gali_Srutonim
יאיר ניצני בקמפיין עיגול לטובה עבור המרכז לחיילים בודדים על שם מייקל לוין - צילום
HW150-BP14986ES8
מיץ פירות הדר בתוספת ויטמין סי פרימור צילום עמית שטראוס

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

ניר צוק
עדי אשכנזי ודדי דדון. צילום אלון שפרנסקי
Kiprun Brand Reveal _ באדיבות דקטלון