מותג האופנה העולמי טימברלנד יוצא ב"קמפיין הגשם" בישראל לחורף 2008. במסגרת הקמפיין הבינלאומי של טימברלנד, שיעלה בנובמבר ברחבי העולם, השקיעה חברת סופר ברנדס מקבוצת סקאל, המייבאת ומשווקת את המותג בישראל , במסע פרסום רחב הכולל: שילוט חוצות, מודעות בעיתונות יומית ובמגזינים, קד"מ בחנויות, פרסום תלת מימדי על שתי הקירות בנתיבי איילון וסרטון פרסומת שיוקרן בקולנועים ברחבי הארץ למשך חודש שלם.
מטימברלנד נמסר הבוקר כי קמפיין החורף בא לקדם את המסר השיווקי של עמידות המוצרים במים והענקת הגנה מרבית, מכף רגל ועד ראש, בעת השימוש במוצרי טימברלנד.
קמפיין החורף של טימברלנד ייערך ע"י משרד הפרסום אדלר חומסקי בתקציב של 600 אלף ₪.
לדברי דיויד בידרמן, מנהל מותג טימברלנד בישראל: "המותג האמריקאי "טימברלנד" הפך לשם נרדף לאופנת פנאי, נוחות איכות וספורט אתגרי. החורף הקולקצייה שמה דגש על אופנתיות, איכות, וטכנולוגיות חכמות כמו עמידות מוחלטת של המוצר במים."