טיפים לקידום אתרים בחו"ל

התחרות על תשומת הלב רבה – מה הדגשים החשובים?

עידן בן אור פירט את התהליך בצורה מעולה ופרקטית. גזרנו מהמאמר שלו נקודות מרכזיות. אם אתם רוצים הסבר יותר לעומק אתם יכולים למצוא אותו אצלו באתר.

תוכן – תוכן הוא פרמטר מרכזי וחשוב לקידום מושלח של האתר שלכם. צריך לדעת איך לעשות את זה נכון ולדייק את התוכן לקהל היעד שלכם. ישנם פערים רבים בין מדינות: פערים תרבותיים, הבניות חברתיות שונות, שפה, סלנג וכו'. לכן חשוב להבין איך הוא משפיע על התוכן וכיצד אפשר להפוך אותו למקצועי, רלוונטי ונטול אג'נדה מרכזית וברורה כדי שיהיה פתוח לכמה שיותר קהילות וקבוצות אתניות.
גם אורך כל מאמר או תוכן משתנה בין מדינה למדינה. יש מקומות ש- 2000 מילים נחשבות לפוסט ארוך ומפורט וכאלו ש- 3000 זה המינימום האפשרי לכל תוכן באשר הוא.

כתיבת תוכן באנגלית יעשה על ידי דובר השפה בלבד!

אין דבר יותר לא מקצועי, חובבני, מוריד ומבייש מטעויות שפה או שימוש לא נכון במונחים. אם האנגלית שלכם היא לא ברמת שפה אם – אל תתעקשו לכתוב את התוכן. ולא, גוגל טרנסלייט הוא לא פתרון לגיטימי. עליכם לוודא כי מי שכותב את התוכן שמיועד לקהל היעד שלכם בחו"ל הוא אחד משם. מעבר לכך שזה יספק לכם שקט נפשי וביטחון זה גם נראה ומרגיש יותר מקצועי כשזה בא בצורה טבעית ולא מתאמצת. לפעמים דקדוק ומבנה תחבירי הם לא הביע ודווקא הפערים התרבותיים של השפה וצורת ההתבטאות היא הבולטת לרעה בטקסט.

חיפוש קולי Voice search

בחו"ל פרמטר שעובד ממש טוב הוא החיפוש הקולי. איך מבצעים אותו? יוצרים תוכן שנכתב על ידי העקרונות והכללית של החיפוש הקולי. צריך לבצע מחקר של מילות מפתח לשאלות פופולריות בתחום שעליו אתם מעניינים לכתוב ואותו אתם רוצים לקדם ומשתמשים בביטוים האלה במאמר ומספקים תשובות איכותיות. בצורה הזו, אתם גם מספקים פתרון טוב לגולשים שלכם ועל הדרך גם מקדמים את האתר שלכם בגוגל העולמי. שני ציפורים במכה כבר אמרנו?

קידום אתרים בחו"ל

קישורים הוא לא מונח שקשור רק לקידום אתרים בחו"ל הוא גם לגמרי עובד על הארץ. אנחנו נרצה שאתרים אחרים ימליצו עלינו ויקשרו את הגולשים שלהם אל האתר שלנו. כאשר זה קורה, גוגל מסיקה שהאתר שלנו בעל מוניטין טוב, מהימנות ומקצועיות.

לסיכום, קידום אתרים בחו"ל הוא משימה קשה אבל משתלמת. פנו למקצוען שיעזור לכם!

בהצלחה!

 

אולי יעניין אותך

 פולג צילום רמי זרנגר
resized_pexels-photo-6153354
document-marketing-strategy-business-concept
X1_PR_press_release_image
hand-arrange-white-letters-as-seo
metavech-software

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

 את התזונה צילום הרבלייף
 מטבחים מעצבת שגית בר
155196_NAT_E_largeסקצרס_נשים_צילום יחצ חול_349