טיפ ארנון ממן: כלים שגוגל מעמידה לרשותכם בחינם

"לארגן את כלל המידע העולמי ולהופכו לנגיש ויעיל לכלל העולם". זוהי תפיסת העולם המוצהרת של גוגל. ובמילים אחרות, ייעודה של גוגל בעולמנו הוא לספק מידע זמין ורלבנטי לכל דורש".


לאור זאת, אין זה מפתיע כי גוגל ממש עוטפת אותנו במידע רחב, מעמיק, מהימן ורב צדדי, כדי לסייע לנו להשתלב במערכות גוגל ולנהל את מסעות הפרסום שלנו על סמך נתונים מבוססים ואמינים ככל האפשר. הנה חלק מכלי "כריית המידע" שגוגל מעמידה לרשותנו:


· Google insights for search זהו כלי לא כל כך מוכר אבל מאוד שימושי וייחודי המעניק מגוון אפשרויות לניתוח מגמות, טרנדים לכל מושג שתוכלו להעלות בדמיונכם, החל בהשוואת פופולאריות בין בר רפאלי למדונה ועד לבדיקת השוואה בין שתי רשתות שיווק מובילות לאורך זמן.


· הבלוג של גוגל AdWords כאן גוגל מכריזה על חידושים ותוספות למערכתAdWords, מפרסמת דעות מקצועיות, טיפים והנחיות שימושיות ללקוחות ולמשתמשים מן השורה.


· Google Analytics לניתוח ביצועי האתר, מספר הביקורים בו, כולל מידע מפורט אודות תוצאות קמפיין AdWords, מאילו אתרים הגיעו המבקרים, משך השהיה באתר, והעמודים שנצפו. השימוש בכלי זה מחייב השתלת קוד אנליטיקס באתר.


· כלי מילות מפתח מקור מעולה לקבלת רעיונות למילות מפתח, מילות מפתח שליליות והערכת כמות החיפושים ועלויות אפשריות של ההקלקה על מודעותAdWords.


· כלי תצוגה מקדימה אתר ייחודי למשתמשי גוגל AdWords. האתר מאפשר לבדוק את הופעת מודעות AdWords בכל מקום בעולם ובכל שפה, מבלי להשפיע על מדדי הצפיה וההקלקה. חשוב ביותר למנהלי חשבונות AdWords המעוניינים לעקוב אחר מסע הפרסום שלהם בלי להתערב בו.


· פורום תמיכה בעברית זהו ממשק התמיכה היחיד של AdWords בשפה העברית. בפורום זה ניתן לשאול שאלות מקצועיות אודות הקמה וניהול מסעות פרסום בגוגל AdWords. פורום זה מהווה מעין "קהילת משתמשי AdWordsבעברית". הפורום מתנהל באופן עצמאי. כל השאלות וכל התשובות ניתנות על ידי משתמשים חדשים או מנוסים, ללא התערבות למעשה של עובדי גוגל. ההשתתפות בפורום מותנה בהזדהות חד פעמית ובהסכמה לחוקי השימוש וההתנהגות בו. הפורום כולל גם מנוע חיפוש לשאלות ותשובות שניתנו בו בעבר.


· מרכז העזרה של AdWords בעברית מקבץ גדול, עשיר, מפורט ומסודר של כל המידע הדרוש להקמה וניהול חשבונות AdWords, החל בצעד הראשון ועד לשאלות סבוכות הנוגעות לפרי הפרטים של העבודה. מרכז העזרה מחולק לפי נושאים ויש בו כמובן, מנוע חיפוש לנושאים פרטניים.



הכותב הוא ארנון ממן מומחה לקופירייטינג במערכות גוגל AdWords, "שותף מוסמך" ו"תורם ראשי", בין שלושת היחידים בישראל, של גוגל Adwords.


אולי יעניין אותך

Google-Shopping
amp
F0_0316_0200_aviv-rofile
berkovitz
aviv-rofile
shirley13

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

resized_pexels-photo-270637 (3)
 באדיבות טיקטוק ישראל (4)
 רדושינסקי סמנכלית שירות ומכירות בפרטנר תומר לוי מייסד סיין נאו איתי דויטש עורך דין ושותף נשיץ ברנדס אמיר