טיקטוק ישראל משיקה תחרות יוצרים קולינרית

30 יוצרי תוכן מובילים מתחום האוכל – בהם קובי אדרי (יאבלולו שמבלולו), רובי מיכאל, לירן רוזן והשף דוד גדג' – יתחרו בצוותים במשך חודש, במטרה לכבוש את לב הקהל ולזכות בחופשה קולינרית משותפת בחו"ל

אמש, טיקטוק הביאה 30 יוצרי תוכן מובילים מתחום האוכל להשקת תחרות היוצרים הקולינרית החדשה שלה – "TikTok Food Challenge". המשתתפים התחלקו לשישה צוותים שילוו אותם לחודש הקרוב, עד שבסוף התהליך, הקהל יצביע ויעניק לאחת מהקבוצות פרס – חופשה קולינרית משותפת בחו"ל.

את הפרויקט החדש מלווה יוצר התוכן אור לאון ("31 יום בקוריאה וביפן"), ובין המשתתפים בו ניתן למצוא את קובי אדרי (יאבלולו שמבלולו), לירן רוזן, בני הזוג שחר וונג ואורן בן מיכאל, השף דוד גדג', גל שמו ("רעבים ברעבך"), אור בן אוליאל, שיר צ'יפ אשכנזי, ענת אלישע, רובי מיכאל ובן שי.

התחרות יצאה לדרך היום רשמית, לאחר שהצוותים נפגשו אתמול במשרדי טיקטוק בישראל, התגבשו וקיבלו את פרטי התחרות המלאים. המשימות לא נחשפו עדיין, אך בטיקטוק מבטיחים שהן ידרשו חשיבה יצירתית, קולינרית ודיגיטלית, ויעודדו את היוצרים לא רק לבשל, אלא גם לייצר תוכן מקורי, נגיש ומעורר שיח.

מדי שבוע, כל משתתף יעלה תכנים שלו או של חברי הקבוצה שלו מתמודדים עם המשימה השבועית שקיבלו, עד שבתום המשימות – קהל המשתמשים יוכל להצביע ולבחור מי הצוות שיצר את התכנים האהובים עליו וראוי לזכות בפרס, באמצעות הצבעה בתוך האפליקציה.

לדברי אביעד רוזנבוים, מנהל התוכן של טיקטוק ישראל: "הפורמט שם דגש על תוכן קבוצתי, שיתופי פעולה, אהבה קולינרית ויצירה שמתחילה בטיקטוק אך מיועדת גם להשפיע מחוצה לה. הפרויקט נבנה כך שייתן מקום לצוותים לפעול יחד, אבל גם לכל יוצר להמשיך לבלוט ולהביא את הייחודיות שלו לכל מה שהוא עושה".

אולי יעניין אותך

מימין יריב ארדון טופז הורביץ רוני רוטמן ויונתן ישי צילום אסף לוי (8)
Novakid אקדמיה בינלאומית לילדים - צילום יחצ
אירוע AI Agents in Action במתחם SQLink Innovation (2)
unnamed
סופר החברתי מבית ההסתדרות_מארז ירקות ופירות בינוני מחיר 99 שח_צילום תומר באסל

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

סכיזופרניה
אורט דן גורמה משיק קורס ייחודי להכנת עוגות לימי הולדת בהובלת הקונדיטורית ליבנת גוטליב צילום באדיבות ליבנת גוטליב (1)
מימין יריב ארדון טופז הורביץ רוני רוטמן ויונתן ישי צילום אסף לוי (8)