טכנולוגיית תלת המימד של דאסו סיסטמס עולה לאקרנים בבתי הקולנוע

בימים אלה עולה לאקרנים בישראל וברחבי אירופה סרט האנימציה "ארתור- נקמתו של מלתזר" בבימויו של לוק בסון ("ניקיטה", "האלמנט החמישי"). הסרט הוא השני בטרילוגיה "ארתור והמינימונים" המתרחשת בשנות ה-60 ומשלבת שחקנים בשר ודם ואנימציה. עלילת הסרט מתארת את חזרתו של ארתור לממלכת המינימונים, שם הוא צריך להתמודד עם מזימותיו של מלתזר, הרודן המפלצתי.



הסרט הוא התוצר הראשון של השותפות האסטרטגית עליה הכריזו לפני מספר חודשים חברת התוכנה דאסו סיסטמס, מובילה עולמית בפתרונות תלת מימד (3D), ואולפן הסרטים הצרפתי הבינלאומי EuropaCorp, שנועדה להביא את העוצמה של התלת מימד התעשייתי אל תחומי הקולנוע והשיווק.



טכנולוגיות חדשניות מביאות להתפתחות חוויית הצפייה בקולנוע, ושיתוף הפעולה בין השתיים מציע תפיסות אינטראקטיביות ו- 3D חדשות, המאפשרות לצופים ולהשתתף בתוכן סרט הקולנוע דרך קהילות מקוונות ומכשירי מדיה חדשים. בחברות אומרים כי 3D אינטראקטיבי הגיע לבשלות ולרמה של פשטות המאפשרת לדמיין חוויות מעבר למשחקי וידאו או לטכנולוגיית מציאות מדומה, שבעבר היו נגישות רק לאנשי מקצוע בתעשיות.



דאסו סיסטמס היא חלוצה בטכנולוגיית 3D, ו- EuropaCorp ידעה תמיד איך לאמץ התפתחויות טכנולוגיות לדחיפת הגבולות של תעשיית הסרטים ולהבאת תפיסות מקוריות לקהל הרחב.


EuropaCorp היא חברת סרטים אותה הקים הבמאי הנודע לוק בסון, מתוך שאיפה להביא את הוליווד לצרפת. בין סרטיו הידועים של בסון: ניקיטה, האלמנט החמישי, הכחול הגדול ועוד רבים אחרים. בין סרטי הקולנוע אותם ייצרה EuropaCorp: ווסאבי ונשיקת הדרקון.

אולי יעניין אותך

 מי עדן יום האישה קרדיט יחצ
 פלייס מציעה אימונים אישיים מיוחדים בחינם באמצעות הולוגרמות תלת מימד צילום באדיבות הולמס (1)
GhostDetective#game-horizontal-2560x1440_na_01_en (1)
press-page-1
image001

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

resized_pexels-photo-270637 (3)
 באדיבות טיקטוק ישראל (4)
 רדושינסקי סמנכלית שירות ומכירות בפרטנר תומר לוי מייסד סיין נאו איתי דויטש עורך דין ושותף נשיץ ברנדס אמיר