טמפו מעלה קמפיין פרסומי חדש למותג שנדי. המסר העומד בבסיס הקמפיין הוא בילוי בשעות הצהריים, באמצעות הסלוגן "הדרינק של היום". הקמפיין, באמצעות מקאן אריקסון, יעלה בטלוויזיה ובאינטרנט בהשקעה של 2 מיליון ₪.
בקמפיין מוצגים עובדים שיוצאים להפסקת צהריים באמצע יום העבודה ולאחר מכן חוזרים למשרד כאילו הגיעו מבילוי, שמחים וטובי לבב, הודות לשנדי שלגמו, הדרינק שנהנו ממנו במהלך הפסקת הצהריים.
שנדי, המכילה רק 1.9% אלכוהול, עשויה מנוסחא סודית השמורה במעבדות טמפו מאז שנות ה-80. הטעם המקורי של השנדי, לימון ליים, מבוסס על בירה מכבי בתוספת 7UP. בקיץ 2009 טמפו השיקה שנדי בשלושה טעמים נוספים – אפרסק, תפוח ודובדבן, אשר נחלו הצלחה גדולה ונחטפו מהמדפים תוך חודש מעלייתם על המדף.
בעקבות ההצלחה של המוצר, שעבר מתיחת פנים והגיע לנתח של 5% משוק הבירה בישראל, החליטו בטמפו לחדד את המותג תחת המסרים – כיפי, פירותי וקליל. כעת טמפו משיקה שנדי בטעם חדש – ביטר למון, ובנוסף משיקה את הטעמים האהובים – שנדי למון ליים ושנדי אפרסק, בפחיות צרות של 250 מ"ל.
סיון נוי-בייטנר, מנהלת שיווק הבירות בטמפו: "מאז השקת שנדי בטעמים, המותג זכה להצלחה שגרמה לנו להבין כי קיים כאן צורך אמיתי בקרב קהל צרכנים גדול, המעוניין באלטרנטיבה טעימה וקלילה למשקאות האלכוהול בשעות הצהריים, ואילו מצד שני במשקה אלכוהולי המהווה תחליף מרענן למשקאות הקלים – מסר שעובר בצורה מאוד ברורה בקמפיין".