אקווה נובה, המים המזוככים החדשים של חברת טמפו, הושקו לפני כשנה בארץ והם תופסים נתח שוק של 6% משוק המים בישראל. בהמשך לאסטרטגיה הזו, משיקה החברה בימים אלו לראשונה בארץ את אקווה נובה סודה – סודה שמקורה בקטגוריית המים ולא במותגי המוגזים.
סה"כ מצליחה היום טמפו לתפוס כ- 14.5% מקטגורית המים בבקבוקים עם המותגים אקווה נובה, סאן בנדטו וסאן פלגרינו.
לדברי רותי קלנר עקרון, מנכ"לית אקווה נובה ווטרס: "לפני כשנה הכרזנו על כניסתנו לקטגוריה חדשה של מים מזוככים שהוכחו כמים הנקיים ביותר ובעלי הרכב המינרליים הטוב ביותר. המסר החזק בשילוב הבקבוק האטרקטיבי חדר בהצלחה ללב הצרכנים."
הסודה החדשה מושקת בימים אלה במארז רביעיות בכל רשתות השיווק והחנויות. השקת מותג הסודה החדש תלווה בקמפיין טלוויזיה בהשקעה של כ 500,000 דולר עם משרד הפרסום מקאן אריקסון.
שוק הסודה בישראל מוערך בלמעלה מ 100 מיליון ₪. השחקנים העיקריים בעולם הסודה כיום בישראל: טמפו סודה, שוופס שנרכשו לאחרונה ע"י יפאורה ו- קינלי סודה של החברה המרכזית למשקאות.