טמפו תשקיע מעל ל 300,000 ש"ח ב "פסטיבל בירות" לכבוד פתיחת עונת הקיץ

טמפו תשקיע מעל ל 300,000 ש"ח ב "פסטיבל בירות" מיוחד לכבוד פתיחת עונת הקיץ. הפסטיבל יכלול שיתוף פעולה עם חברת זוגלובק על מבצעים בעולם הבירה ברשת מגה, וכן השקעה בשוק הפרטי – במכולות ובסופרמרקטים השכונתיים.



פסטיבל בירה גולדסטאר במכולות ובמינימרקטים השכונתיים. טמפו משווקת את מותגי הבירה, היינקן, גולדסטאר,מכבי, מרפיס סטאוט, פאולנר ובירה סמואל אדאמס.

אולי יעניין אותך

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

נועם אלימלך חייל בודד של המרכז לחיילים בודדים לזכר מייקל לוין ביום הולדתו ב2023 שחגגו לו מעוצמה לחייל - צילום עוצמה לחייל (5)
Idan Keren, White Hat CTO with the OSPAs awrad - courtesy White Hat by EPAM
המשתתפים בהכרזה - צילום טיקטוק (1)