יד מורדכי מייצרת מותג לילדים

יד מרדכי יוצאת במהלך שמטרתו הצמחת שוק הדבש, על ידיפנייה לקהל הילדים, עם סדרת דבש ייחודית, תחת הסלוגן "דבש לילדים – הממתק של הטבע". הסדרה החדשה הותאמה לילדים בטעם, בנראותו ובבקבוק.



השקת הסדרה תלווה בקמפיין חסויות בטלוויזיה, עיתונות ממוקדת הורים, פעילות במדיה החברתית, ופעילות רחבה מתחת לקו, בהיקף השקעה של כ – 1 מיליון ₪



ניצן ישראלי, מנכ"ל יד מרדכי, אמר היום: "מסיכום נתוני הצריכה של שנת 2011 עולה כי הצרכן הישראלי מגלה מחדש את הדבש. צריכת הדבש בישראל זינקה בשנה האחרונה בכ-13%. הצמיחה משתלבת עם אחת המגמות המובילות בעולם המזון בישראל ובעולם – החזרה למוצרים טבעיים ובריאים ".



לדברי ישראלי, הגידול בשוק הדבש בישראל נרשם לאורך כל חודשי השנה ולא רק בתקופת ראש השנה, נתון המצביע על הכנסתו של הדבש כמוצר שגרתי בסל הקניות של הצרכן המודרני, לצד מוצרי בריאות אחרים.



קרן ברקת, מנהלת השיווק של יד מרדכי, אמרה כי ממחקרי צרכנים שנערכו השנה ביד מרדכי עולה כי מרבית הילדים בישראל אוכלים דבש, אבל לעיתים רחוקות. ההורים מצדם מחפשים תחליפים בריאים יותר למוצרים שהם נותנים לילדיהם, והם תופסים את הדבש כמוצר ובריא וטבעי.



ברקת מוסיפה כי יד מרדכי רואה בילדים קהל יעד אסטרטגי, בבחינת "טיפוח דור העתיד" של צרכני הקטגוריה, וזאת משום שלדבש טעם נרכש.


עוד אמרה ברקת, כי יד מרדכי מובילה את שוק הדבש בישראל, עם נתח שוק של למעלה מ-60%, וכמובילת שוק שמה לה למטרה להמשיך להצמיח את השוק.

אולי יעניין אותך

מחיר בקבוק אחד 2500שח מחיר השקה 2000שח טיפול סלבוסטר דר אקרמן צילום יחצ (3)
HACKETT LONDON גיא כושי ויריב פיין קרדיט (4)
חנות של רשת דינמיקה צילום באדיבות דינמיקה (2)
שיקו נהון מנהל השיווק והסחר של מכבי פארם ורפאל חדידה ברזילי בעלים חב' ג'רוויטל ישראל צלם א
Alon Yaakob by Nadav Cohen Yonatan
דני קליש קרדיט צילום דרור סתהכל

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

פרקט למקלחת
ניר צוק
עדי אשכנזי ודדי דדון. צילום אלון שפרנסקי