יואב הורוביץ מונה ליושב ראש הוועד המנהל של שנקר

חבר הנאמנים של שנקר הנדסה. עיצוב. אמנות אישר את מינויו של יואב הורוביץ ליו"ר הוועד המנהל של שנקר.

הורוביץ יכנס לתפקיד בחודש ינואר 2024 ויחליף את צביקה ימיני אשר שימש כיו"ר ועד מנהל ב-12 שנים האחרונות. הורוביץ הוצג בפני חברי הוועד מנהל בשנקר ביום 31.12.2023.

יואב הורוביץ הוא מנהל ישראלי ומשפטן. להורוביץ ניסיון רב בניהול חברות פרטיות וציבוריות. בין היתר כיהן כמנכ"ל משרד ראש הממשלה, ראש סגל ראש ממשלת ישראל, מנכ"ל "אוויס ישראל" ומשנה למנכ"ל יוניברסל מוטורס ישראל. בשנים האחרונות יזם והקים מגוון פעילויות עסקיות בארץ ובחו"ל בתחומי הסייבר, אנרגיה מתחדשת וייצוא טכנולוגיה ישראלית חדשנית. 

הורוביץ הינו בעלים של חברת ייעוץ עסקי ,דירקטור בחברות ציבוריות ופרטיות, ויו"ר משותף בחוות "המרחב הפתוח" הפועלת למען ילדים ומבוגרים עם צרכים מיוחדים, באמצעות בעלי חיים. את שירותו הצבאי עשה כלוחם בסיירת מטכ"ל ואת שירות המילואים עושה בימים אלו ביחידת שלד"ג.

יואב הורוביץ: "אני מבקש להודות לחבר הנאמנים על הבחירה בי. זו היא זכות גדולה וכבוד גדול לשמש כיו״ר הוועד המנהל של שנקר! אני בן הארץ הזו. משפחתי ואני קיבלנו מהארץ הטובה שלנו את כל אשר יש לנו. זה הזמן להשיב לה טובה ולתרום לכך שיסודותיה יישארו איתנים  והיא תצמח ותשגשג".

אורית אפרתי, יו״ר חבר הנאמנים של שנקר, בירכה על המינוי ומסרה: ״ שמחים ומברכים על הצטרפותו של יואב הורוביץ למשפחת שנקר בפתחה של שנה חדשה זו. הורוביץ מביא עמו ניסיון עשיר רב שנים שיתרום רבות להמשך צמיחתה של שנקר כמוסד אקדמי מוביל בישראל ובעולם. ברצוני להודות לחברי יו״ר ועד מנהל היוצא, צבי ימיני, על 12 שנות כהונה מלאות בעשייה, בהן פעל ללא לאות, הותיר אחריו חותם משמעותי וימשיך ללוות אותנו בחבר הנאמנים. שנקר מודה לו על כך ומאחלת לו הצלחה רבה״.

צביקה ימיני, יו"ר היוצא של הועד המנהל: "היה לי הכבוד לכהן כיו"ר ועד המנהל בשנקר במשך 12 שנים מלאות בעשייה ויצירתיות. לאורך כל אותן השנים עבדתי כתף אל כתף עם צוות מרצים מעורר השראה והנהלה  מצוינת. השילוב של עשרות תחומים מאמנות, הנדסה ועיצוב הוא המפתח למצוינות של שנקר, וממקם אותה בחוד החנית של האקדמיה הישראלית. ברצוני לאחל הצלחה רבה למר יואב הורוביץ, שמגיע עם שנים רבות של ניסיון ועשייה, אני סבור שהחיבור עם שנקר יהיה טבעי ויניב הצלחה רבה."

אולי יעניין אותך

David Gee
Eyal - ZutaCore (1)
 גוראון- קרדיט רמי זרנגר (1)
 ארליך
 שלומית ירון
 אלטשולר המנכל הנכנס של רבוע כחול נדלן צילום יוסי פונס זוג הפקות

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

resized_pexels-photo-270637 (3)
 באדיבות טיקטוק ישראל (4)
 רדושינסקי סמנכלית שירות ומכירות בפרטנר תומר לוי מייסד סיין נאו איתי דויטש עורך דין ושותף נשיץ ברנדס אמיר