רווית רוזנברג, מנכ"ל יונידרס, אמרה, כי "מועדון הלקוחות נועד להפוך את חבריו לחלק ממשפחת יונידרס, ומהווה צעד ראשון מתוך שורת צעדים עתידיים למען לקוחותינו וחיזוק מעמדה של חברת יונידרס כפתרון הלבשה נוח, יפה ובמחיר השווה לכל כיס"
יצוין, כי בכוונת חברת יונידרס להפיק את כרטיס המועדון באופן עצמאי ללא מעורבות של גופי חוץ. הכרטיס יעניק למצטרפים 15% הנחה על מוצרי החנות, מבצעים ייחודיים ומתנות.
דינה חזוט, סמנכ"לית השיווק של חברת יונידרס: "מועדון הלקוחות, הינו צעד נוסף, לביסוס רשת החנויות שלנו, שהינה בעלת קונספט ייחודי אשר מעניק פתרונות רחבים לקוד לבוש והופעה בעבודה. נכון להיום, יותר ויותר ארגונים מגדירים קוד לבוש שלפיו נוהגים העובדים להתלבש. אנו רואים בהשקת המועדון כלי ליצירת חיבור חזק יותר עם הצרכן שנדרש מידי בוקר להתאים את הופעתו למקום העבודה או בכלל וכל זה במחיר משתלם כהדגש הוא על ביגוד איכותי ואופנתי.