יוניליוור ישראל משיקה קמפיין חדש למותג המוביל "בדין"

יוניליוור ישראל, משווקת בדין – מותג מרככי הכביסה המוביל בישראל, משיקה קמפיין חדש לרגל השקת ניחוח חדש – בדין פירות אדומים, באמצעות חברת הפרסום מקאן אריקסון, בהשקעה של 1.5 מיליון ש"ח.



הקמפיין החדש, ממשיך את השפה התקשורתית החדשה של המותג, המתמקדת בלבוש האישי. התובנה העומדת בבסיס הקמפיין – אנו מרגישים נפלא כאשר אנחנו לובשים בגד מוכר ואהוב. כאשר אנו לובשים בגד אהוב אנו מרגישים אנרגטיים ומלאי בטחון עצמי.



הקמפיין משתמש בבובות הבד המזוהות עם המותג ומציג את בחורה כשהיא יוצאת מהמקלחת עם תחושת רעננות ואקזוטיות בזכות הניחוח החדש.



קרן סער, מנהלת שיווק תחום טיפוח הבית ביוניליוור ישראל: "לכל אחת ואחד מאתנו יש את אותו בגד אהוב ומוכר, שכאשר אנו לובשים אותו אנחנו מרגישים טוב ויוצאים אל העולם בביטחון. בדין הינו מותג מוביל ואהוב בזכות הרכות, הניחוח הייחודי שנשאר על הבגד לאורך זמן, תוך שמירה על סיבי הבד. בדין שומר על בגדינו האהובים ומאפשר לנו להמשיך ללבוש אותם פעם אחר פעם".



הקמפיין החדש, יעלה בערוצים 10 ו-22 ו- 24 וימשך כ- 3 שבועות.

אולי יעניין אותך

טיטי ועומר לקמפיין Be Pharm צילום מיכה לובטון
עדי אשכנזי ודדי דדון. צילום אלון שפרנסקי
Altman x Gali_Srutonim
יאיר ניצני בקמפיין עיגול לטובה עבור המרכז לחיילים בודדים על שם מייקל לוין - צילום
HW150-BP14986ES8

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

משרדי קומודור
Milestone 2025
רשת אמפמ משיקה את מעדניית דליקטיזי צילום שי בראל