יוניליוור ישראל עולה בקמפיין חדש לדאב. החידוש: Word Of Mouth


השבוע יעלה קמפיין באמצעות משרד הפרסום מקאן-אריקסון, לסדרת הטיפוח דאב Therapy. הקמפיין תחת הסיסמא "שימי סוף לנזק המצטבר בשיערך עם דאב Therapy" כולל פרסום בטלוויזיה, קולנוע, אינטרנט ופעילות בנקודות המכירה. עלות ההשקעה בקמפיין כ – 4.5 מיליון ₪.




בנוסף, תופץ הסדרה החדשה באמצעות פעילות חדשנית – Word Of Mouth – תקשורת פה לאוזן, באמצעות חברת טרגט מרקט, שמטרתה חשיפת המוצרים באופן ישיר לצרכנים. במסגרת הפעילות, יקבלו צרכניות שנרשמו באתר, ערכה עם מוצרי הסדרה ועלון קופונים לחלוקה בקרב מכרותיהן. הפעילות אמורה להפיץ את הבשורה בנוגע למוצר. המעקב אחר הפעילות יתבצע באמצעות אתר האינטרנט www.wom.co.il




הקמפיין יעלה לאוויר ביום א' ה-10 ליוני וישודר בערוץ 2, 9 ו-10 למשך שלושה שבועות וכן ברשת רב-חן בקולנוע.



קרדיטים:


משרד הפרסום מקאן-אריקסון באמצעות:


מנהל לקוח: אלי דולב


מנהלת קריאייטיב: סיגל עבודי


ארט דירקטורית: יפעת שלזינגר


קופירייטר: יפתח שריג


תקציבאי: שי אלמגור


פלנינג: יסמין מיוחס


הפקה: אידית לוי


מנהלת קטגוריית שיער יוניליוור ישראל : ענבל וויטיץ

אולי יעניין אותך

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

Idan Keren, White Hat CTO with the OSPAs awrad - courtesy White Hat by EPAM
המשתתפים בהכרזה - צילום טיקטוק (1)
עיצוב ללא שם