יוניליוור מעלה קמפיין חורף מיוחד למותג ברנפלקס תלמה ללא תוספת סוכר, באמצעות משרד הפרסום באומן בר ריבנאי ובהשקעה של כמיליון ₪. הקמפיין יעלה בערוצי הטלוויזיה וברדיו וידגיש את המסר "גם בחורף שומרים על הגזרה ועל אורח חיים בריא עם ברנפלקס תלמה ללא תוספת סוכר".
במקביל, יוצאת תלמה במבצע מיוחד: ברכישת מארז זוג ברנפלקס ללא תוספת סוכר יצורף מדריך מפה להליכה- "פשוט ללכת"– במתנה.
עדי ברק, מנהלת תחום דגני בוקר מבוגרים, יוניליוור ישראל: דגני ברנפלקס תלמה ללא תוספת סוכר הנם מהמובילים בשוק דגני המבוגרים. הקמפיין עולה מתוך ראייה, כי גם בחורף בו קיימת נטייה לעלייה במשקל, חשוב להדגיש בפני הצרכנים את הערך המוסף של ברנפלקס, המסייע לשמור על תפריט מאוזן, שמירה על משקל ואורח חיים בריא".
שוק הדגנים למבוגרים נאמד בכ – 156 מליון ₪ , מתוכו מחזיק המותג ברנפלקס נתח שוק של כ- 26% (איי סי נילסן, דצמבר 2006). המותג ברנפלקס כולל שני מוצרים: ברנפלקס תלמה וברנפלקס תלמה ללא תוספת סוכר. במחקר שנערך בקרב צרכנים בוגרים, קיבלת ברנפלקס תלמה הציון הגבוה ביותר בתפיסת הבריאות– 87% מצרכני ברנפלקס מצהירים כי הם צורכים אותו על מנת לשמור על הבריאות.