יוניליוור מעמיקה את שיתוף הפעולה השיווקי עם פיצה האט וקנטאקי פרייד צ'יקן (KFC)

בימים אלה רשתות פיצה האט ו- KFC בשיתוף השף גילי חיים מיוניליוור מעמיקים את שיתוף הפעולה השיווקי שלהם כאשר הדגש הוא על שידרוג התפריטים כחלק ממיצוב החברה כ"בריאה" יותר. היקף ההשקעה הכולל בשדרוג והשקת המוצרים הוא כמיליון וחצי ₪.



יוניליוור עובדת בשיתוף פעולה עם פיצה האט ו- KFC מזה כחמש שנים מלווה את שתי הרשתות בייעוץ קולינארי ובייצור מוצרים ייחודים לתפריט הרשתות. מהחברה נמסר הבוקר כי "כחלק מהמגמה של חידוש ורענון התפריט בפיצה האט וב – KFC יוניליוור, פיתחה לשתי הרשתות קונספטים חדשים שיתאימו לצרכי לקוחותיה. קונספט זה מרחיב את היצע המנות ומאפשרות הן לפיצה האט והן ל- KFC להציע לקהל הלקוחות מגוון מוצרים חדשניים ובריאים יותר תוך הבטחת איכות קפדנית."




לדברי לארי לוין סמנכ"לית השיווק של רשתות פיצה האט ו ו- KFC : " כלקוחות ותיקים של חברת יוניליוור, אנו שמחים על העמקת שיתוף הפעולה בין שתי החברות. רשתות פיצה האט ו- KFC פועלות ללא הרף על מנת להביא לשיפור מוצרים קיימים והכנסה של חדשים ושמחנו לגלות כי יש לנו פרטנר מקצועי המלווה אותנו לכל אורך הדרך.


אולי יעניין אותך

 מי עדן יום האישה קרדיט יחצ
 פלייס מציעה אימונים אישיים מיוחדים בחינם באמצעות הולוגרמות תלת מימד צילום באדיבות הולמס (1)
GhostDetective#game-horizontal-2560x1440_na_01_en (1)
press-page-1
image001

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

resized_pexels-photo-270637 (3)
 באדיבות טיקטוק ישראל (4)
 רדושינסקי סמנכלית שירות ומכירות בפרטנר תומר לוי מייסד סיין נאו איתי דויטש עורך דין ושותף נשיץ ברנדס אמיר