יוניליוור ישראל ממקדת את התמיכה השיווקית במותג קורנפלקס תלמה בקרב קהל יעד של אוהבי ספורט ובני נוער. החברה תשקיע 3 מיליון שקל בהשקת תוכנית ריאליטי שתגלה את אלוף הכדורגל הבא של ישראל. במסגרת התוכנית, ייערכו מיונים במגרשי כדורגל בכל רחבי הארץ, המיועדים לבני נוער בגילאי 13-18. השופט הראשי יהיה המאמן אברהם גרנט, כשלצדו יככבו גם אבי נמני (מכבי ת"א), וואליד באדיר (הפועל ת"א) ומאור מליקסון (בית"ר ירושלים). את התוכנית תנחה מירי נבו מערוץ הספורט.
בהמשך לקונספט המלווה את מותג קורנפלקס מזה שנים: "קורנפלקס תלמה – קורנפלקס של אלופים", החליטה יוניליוור ישראל להשקיע השנה בפורמט שונה וייחודי, במקום בקמפיין פרסום קונבנציונלי בערוץ 2. תוכנית הריאליטי "ליגת קורנפלקס תלמה – אלוף הכדורגל", תשודר בערוץ הספורט ותלווה בפרסום בעיתונות נוער, בפרומואים בערוץ הספורט, באתר האינטרנט שיוקם עבור התוכנית www.alufim.co.il וכן במיני סייט הכולל עדכונים ותכני ספורט באתר האינטרנט של ערוץ הספורט www.sport5.co.il.
בנוסף, מתחילת המבצע ועד לסיום התוכנית תשווק יוניליוור קורנפלקס תלמה במהדורה מיוחדת. על גבי האריזות יופיעו תמונותיהן של כוכבי הכדורגל השופטים בתוכנית, וכן פרטים על התחרות ועל המיונים.
סדרת הריאליטי, "ליגת קורנפלקס תלמה– אלוף הכדורגל", תכלול 6 פרקים שישודרו בספורט 5+ עם שידורים חוזרים גם בספורט 5, וכן רצועת שידור קבועה שתשודר כל יום באותם ערוצים. התוכנית מתבססת על הרציונל כי בכל מגרש שכונתי יש המוני "כוכבים" שעוד לא התגלו ואשר חולמים לשחק בקבוצה מקצועית ולהיות ה"יוסי בניון הבא".
מדובר בפורמט דומה של תוכנית JOGA 10 הברזילאית – מיזם של תוכנית טלוויזיה ששיגע את ברזיל בחיפוש אחר גאון כדורגל חדש. מאות אלפי נערים הגישו את מועמדתם לתוכנית בתקווה שיתגלו ככוכב הבא של הכדורגל הברזילאי הנערץ בעולם. סלבריטאים רבים השתתפו במיונים בראשם מאמן הנבחרת הברזילאית האגדי מריו זגאלו.
במהלך השנים תמכה יוניליוור במותג קורנפלקס תלמה בקמפיינים פרסומיים תחת קונספט זה של "קורנפלקס תלמה – קורנפלקס של אלופים"