יוני סבג: "חברה שקופה תגרום לשביעות רצון גדולה בקרב לקוחות קיימים ותמשוך אליה לקוחות חדשים"

סלקום שמה את הדגש על שיפור השקיפות והפשטות ללקוחות, ומשיקה מגוון כלים לשליטה ותכנון החשבון החודשי. הכלים שיושקו תחת המיתוג סלקום 360, מיועדים ללקוחות פרטיים ועסקים קטנים, יאפשרו להם להימנע מהפתעות בחשבון החודשי, לנהל ולתכנן את החשבון הסלולרי בצורה יעילה ולעקוב אחר שימושים במהלך החודש.


יוני סבג, סמנכ"ל השיווק של סלקום אומר לאולמרקטינג: "מתחילת שנת 2011 השקנו סדרת מהלכים שמטרתה לטפל בכל הנושאים הבוערים ביותר מבחינת הלקוח בעולמות של שקיפות ופשטות בסלולר".


מהלכים אלו באו לידי ביטוי בהשקת מודל תמחור חדשני של חבילות גלישה ללא הגבלה במגוון מהירויות, מגוון הטבות כספיות ויצירת חבילות לחו"ל.


כבר זמן רב שמדובר על בעיית השקיפות של הלקוחות, מדוע עכשיו ניגשים למהלך?
"אחד היעדים המובילים את פעילות סלקום הוא נושא השקיפות ללקוחות, ומזה זמן רב אנו פועלים לשם הגברת השקיפות למען לקוחותינו. לראיה, סלקום צויינה בדצמבר 2010 על-ידי המועצה הישראלית לצרכנות כחברה בעלת מספר התלונות הנמוך ביותר בענף הסלולר, על אף היותה החברה עם מספר הלקוחות הגדול ביותר".


צילום: סיון פרג'


יוני סבג התמנה במהלך חודש מרץ 2011 לתפקיד סמנכ"ל השיווק של החברה, לאחר שהחל את דרכו לפני 13 שנה כנציג מכירות במרכז חוצות המפרץ עוד בהיותו סטודנט לכלכלה ומנהל עסקים באוניברסיטת חיפה. בשנת 2000 הצטרף לאגף השיווק בו התקדם תוך ביצוע מספר תפקידים בהצלחה רבה כשבאחרון שבהם – בארבע השנים האחרונות – ניהל את מחלקת השיווק של המגזר הפרטי.



כיצד המהלך תורם לבידול מול החברות האחרות?


"חברה שקופה תגרום לשביעות רצון גדולה בקרב לקוחות קיימים ותמשוך אליה לקוחות חדשים. המהלך החדש נותן ללקוחות כלים לתכנון ולשליטה בהוצאות הסלולריות שלהם, מתן כלים אלה ישפרו את חווית הלקוח הן בקרב לקוחות חדשים והן בקרב לקוחות הקיימים של סלקום, יתרמו לשביעות רצונם ויגבירו את נאמנותם".



כיצד התבצעה הבחירה בשחר פאר להוביל את הפרסום ?
"מעבר להיותה של שחר פאר דמות ישראלית אהובה, היא גם גאווה ישראלית וסמל לערכים כמו פטריוטיות, צניעות, מקצוענות ומוסר עבודה גבוה, כך שהחיבור שלה לסלקום, מותג ישראלי מוביל, היה טבעי. יש בשחר הרבה תכונות שמתאימות להוביל את המהלך ומתאימות לערכי המותג של סלקום.
חשוב לציין, כי שחר אינה פרזנטורית של החברה אלא בקמפיין הנוכחי בלבד. גם מצידה של שחר, זו היתה חוויה… שהרי שחר מטבעה איננה רגילה להפסיד… תחילה היה לה קשה להתמודד עם הרעיון שהיא מפסידה בסרטון, אך לבסוף זרמה, לקחה הכל בהומור ואף עברה חוויה מרתקת שהצליחה לשלב את האהבה הגדולה שלה לספורט. היה תענוג לעבוד עם שחר ואין ספק שהיא מקצוענית אמיתית".



מעבר לפרסום, כיצד מעודדים שימוש בכלי השליטה?


"אנו פועלים במספר דרכים על מנת לעודד לקוחות לשימוש בכלי השליטה החדשים. בנוסף לקמפיין במדיות השונות (טלוויזיה, עיתונות, אינטרנט), אנו מבצעים הדרכות של נציגי השירות, תקשור פנים ארגוני והדרכות מפורטות שנציגי השירות שלנו עוברים. מעבר לזה, המהלך מתוקשר בערוצי הבית של סלקום – באמצעות חשבוניות, מוסיקת המתנה בחיוג למוקדי סלקום, מיילים ועוד".

אולי יעניין אותך

12949Pica3

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

resized_pexels-photo-270637 (3)
 באדיבות טיקטוק ישראל (4)
 רדושינסקי סמנכלית שירות ומכירות בפרטנר תומר לוי מייסד סיין נאו איתי דויטש עורך דין ושותף נשיץ ברנדס אמיר