יורודרייב משיקה פורטל אינטרנטי ללקוחותיה, המספק מידע מקיף ופעולות דיגיטליות בשירות עצמי

חטיבת
מערכות עסקיות של מטריקס השלימה פרויקט ליישום פורטל לקוחות עבור חברת יורודרייב,
המעניק ללקוחותיה שלל שירותים ואפשרויות לביצוע פעולות דיגיטליות בשירות עצמי. יורודרייב
ניהול ציי רכב עוסקת בליסינג תפעולי לשוק העסקי והפרטי, השכרת רכב, מסחר ברכב מיד
ראשונה, טרייד אין ורכבי יוקרה
.


פורטל
הלקוחות "
Tafnit
Portal
"
מבית מטריקס מאפשר ללקוחות יורודרייב, ברובם מנהלי ציי רכב, לקבל מידע על צי
הרכבים ולבצע שלל פעולות: לצפות במצב חשבון, להפיק חשבוניות דיגיטליות, לצפות
בתשלומים שבוצעו, לבצע מעקב אחר רכבי הצי, מעקב אחר הזמנות רכבים, הזמנות
לטיפולים, דוחות ועבירות תנועה, תאונות ונזקים, נהגים על פי רכבים, דוח נסיעה בכבישי
אגרה, צפיה במסמכים מקושרים לרכב (רישיונות, ביטוח, דוח נזק, שינוע) ועוד. יישום
הפתרון מבוצע במודל ענן
SaaS והיקפו הכספי נאמד במאות אלפי שקלים במהלך 5
השנים הבאות.


פורטל
הלקוחות "
Tafnit
Portal
"
הפועל בענן, הינו יישום עצמאי, הניתן ליישום בסביבת מערכות מידע של ספקים שונים
והמהווה חלק ממערך הפתרונות והיישומים של מערכת ה-
ERP "תפנית" בענן.

פורטל
הלקוחות מחובר למערכת ה-
ERP "תפנית הפועלת
ביורודרייב ואחראית על הפעילות הפיננסית והלוגיסטית של החברה.


לדברי
מוטי טרבלסי, סמנכ"ל יורודרייב צי רכב, "יורודרייב היא חברה שהצלחתה
בעידן התחרות העצומה בענף הרכב תלויה בעיקר באיכות קשרי הלקוחות שלה. פורטל
הלקוחות של מטריקס מאפשר ללקוחות צי הרכב שלנו לקבל גישה לכל המידע והתהליכים
הרלוונטיים עבורם, דבר המסייע לחסוך את הזמן היקר של הלקוחות ולייצר ערך גבוה
עבורם. אנו עובדים כבר שנים עם מערכת ה-
– ERP תפנית מבית מטריקס. לכן זה היה טבעי כי
נבחר בפורטל הלקוחות
של תפנית, אשר הוכיחה עצמה כמערכת המתקדמת ביותר
עבור ארגונים בענף הרכב, הליסינג והמימון".

לדברי
גלעד חסון, מנהל מחלקת תוכנה – תפנית בחטיבת מערכות עסקיות של מטריקס
, "פורטל
הלקוחות שהוטמע ביורודרייב צפוי לשפר באופן ניכר את הדו שיח שבין יורודרייב לבין
לקוחותיה, בעיקר מנהלי ציי רכב, המעוניינים לקבל מידע, שליטה ובקרה על צי הרכבים.
הפורטל מייעל את תהליכי העבודה באמצעות הפיכת תהליכים מסורבלים לדיגיטליים
ומהירים. היישום ביורודרייב נשען על הניסיון והידע של מטריקס ביישום מערכות
ERP ופתרונות טרנספורמציה דיגיטלית בענף הרכב
והליסינג עם מגוון לקוחות בתחום ביניהם יבואני הרכב, חברות ליסינג והשכרה, חברות
מימון רכבים ועוד.


חסון
הוסיף:
"
Tafnit
Portal
הוא
פורטל לקוחות במודל ענן הפועל בכל פלטפורמה והוא אחד ממגוון פתרונות הפורטל שמספקת
מטריקס דוגמת: פורטל ספקים, פורטל טכנאים, פורטל סוכנים, פורטל קבלנים ועוד. אלו
מנגישים ללקוחות ושותפים עסקיים, מידע ושירותים, בזמינות מלאה ומאפשרים לבצע
פעולות ב-
Self
Service
ובפועל מאפשרים לארגון המיישם יתרון עסקי אמיתי,
חסכון בזמן וכוח אדם יחד עם רמת ואיכות שירות גבוהה תוך הגירה מאמצעי תקשורת
מסורתיים כגון טלפון, דואר אלקטרוני וכו' לאמצעי תקשורת דיגיטליים".

אולי יעניין אותך

browser-g19bd0768a_640
sodastream(7)
Untitled(12)
malam5
keren13
social_share_homepage1

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

resized_pexels-photo-270637 (3)
צילום באדיבות טיקטוק ישראל (4)
מאיה רדושינסקי סמנכלית שירות ומכירות בפרטנר תומר לוי מייסד סיין נאו איתי דויטש עורך דין ושותף נשיץ ברנדס אמיר