חיות יוגב, סמנכ"ל השיווק של יורוקום תקשורת סלולרית, נציגת Nokia בישראל, הודיעה היום כי החברה מעלה את קמפיין האינטרנט, הגדול ביותר שנעשה בישראל לצעירים, באמצעות
"ארק אינטראקטיב" בהשקעה של 800,000 ₪.
הקמפיין יעלה תחת הסיסמא: " Nokia 100 הכי!"
במסגרת הקמפיין יוזמנו הגולשים לדרג את 100 הדברים שנחשבים להכי נחשקים בחיי היומיום, ויוכלו לזכות בפרסים יקרי ערך- טיול עם חברים לחו"ל (ניו יורק ולונדון), טלפונים חדשים של Nokia ומגוון מוצרי Nokia נוספים לצעירים
במסגרת מחקרים שנערכו במהלך השנה האחרונה נמצא כי, המותג NOKIA נהנה ממובילות תפיסתית ומועדף באופן חד משמעי בקרב צעירים, על פני המתחרים כמעט בכל פרמטר אפשרי.
הקמפיין יעלה באתר nokia.co.il ויפורסם באתרים וואלה, נענע, icq, לילה, nrg, msn, מסנג'ר,one ובאתרים נוספים המוכוונים לצעירים.
הגולשים שישתפו פעולה בדירוג 100 הדברים שנחשבים ל"הכי", יזכו בפרסים יקרי ערך- טיול עם חברים בחו"ל (ניו יורק ולונדון), בטלפונים החדשים NOKIA 6111 ו- NOKIA 6280 , ומוצרי NOKIA נוספים לצעירים.