ימית סול נבחרה להוביל עונה נוספת את קמפיין רשת הבוטיקים "בוניטה" לחורף 2008/9

רשת הבוטיקים "בוניטה", חתמה לעונה נוספת עם הדוגמנית ימית סול שתשמש כפרזנטורית של הרשת לעונת חורף 2008/9.


בעקבות סקרים שערכה החברה בקרב קהל לקוחותיה עולה כי ימית סול היא בחירה נכונה למותג ומשרתת את ערכיה בהתאמה. עונת קיץ 2008, הוגדרה כעונה מוצלחת במיוחד לרשת, שלוותה בעלייה משמעותית במכירות ביחס לתקופה זהה שנה שעברה, כאשר בחברה מייחסים חלק מהעלייה לבחירה בימית סול, שמשכה קהל צעיר יותר לרשת.


הקמפיין בכיכובה של ימית סול יעלה באמצעות משרד הפרסום "ברוקנר נטע יער" ויכלול קמפיין טלוויזיה , קטלוג, שילוט חוצות בפריסה ארצית ובפרסום בנקודות המכירה ומודעות בכל עיתונות היומית, עיתונות הנשים והמגזינים.



פרידה ראובני, בעלת רשת בוניטה: "ימית סול היא דוגמנית ושחקנית ישראלית מוערכת ואנו שמחים להמשיך איתה עונה נוספת, שתהיה מוצלחת לא פחות מהעונה הקודמת. ימית נבחרה להמשיך להיות האישה של בוניטה, כיוון שהיא בעלת אישיות כובשת ויופי ייחודי ומייצגת נאמנה את ערכי מותג בוניטה: רעננות, צעירות וסקסיות , ופונה לקהל רחב יותר של לקוחות, עם דגש על קהל צעיר".

אולי יעניין אותך

עדי אשכנזי ודדי דדון. צילום אלון שפרנסקי
Altman x Gali_Srutonim
יאיר ניצני בקמפיין עיגול לטובה עבור המרכז לחיילים בודדים על שם מייקל לוין - צילום
HW150-BP14986ES8
מיץ פירות הדר בתוספת ויטמין סי פרימור צילום עמית שטראוס

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

פרקט למקלחת
ניר צוק
עדי אשכנזי ודדי דדון. צילום אלון שפרנסקי