רשת הבוטיקים "בוניטה", חתמה לעונה נוספת עם הדוגמנית ימית סול שתשמש כפרזנטורית של הרשת לעונת חורף 2008/9.
בעקבות סקרים שערכה החברה בקרב קהל לקוחותיה עולה כי ימית סול היא בחירה נכונה למותג ומשרתת את ערכיה בהתאמה. עונת קיץ 2008, הוגדרה כעונה מוצלחת במיוחד לרשת, שלוותה בעלייה משמעותית במכירות ביחס לתקופה זהה שנה שעברה, כאשר בחברה מייחסים חלק מהעלייה לבחירה בימית סול, שמשכה קהל צעיר יותר לרשת.
הקמפיין בכיכובה של ימית סול יעלה באמצעות משרד הפרסום "ברוקנר נטע יער" ויכלול קמפיין טלוויזיה , קטלוג, שילוט חוצות בפריסה ארצית ובפרסום בנקודות המכירה ומודעות בכל עיתונות היומית, עיתונות הנשים והמגזינים.
פרידה ראובני, בעלת רשת בוניטה: "ימית סול היא דוגמנית ושחקנית ישראלית מוערכת ואנו שמחים להמשיך איתה עונה נוספת, שתהיה מוצלחת לא פחות מהעונה הקודמת. ימית נבחרה להמשיך להיות האישה של בוניטה, כיוון שהיא בעלת אישיות כובשת ויופי ייחודי ומייצגת נאמנה את ערכי מותג בוניטה: רעננות, צעירות וסקסיות , ופונה לקהל רחב יותר של לקוחות, עם דגש על קהל צעיר".