יפאורה בקמפיין תדמיתי חדש ל Schweppes

Schweppes הינו אחד ממותגי השתיה הותיקים והמבוססים בישראל. בשנים האחרונות הפך המותג schweppes למוביל בחדשנות מוצרית לקהל היעד הבוגר, המחפש חווית שתיה שונה. בין היתר השיקה החברה לפני שנתיים את סדרת "Schweppes מוגז עדין " והיתה חלוצת המוצר בשוק הישראלי.



האסטרטגיה תחת הסיסמא:""Drink Different מעבירה לקדמת הבמה את אופי המותג Schweppes, שאינו מתיימר להיות "משקה של כולם", אלא משקה בעל טעם מיוחד המיועד לקהל שמחפש חידושים ורואה דברים קצת אחרת.



הסרטים מתרחשים באנגליה ומציגים שני בחורים עירוניים מצליחים בשנות ה-30 לחייהם בהפסקת הצהריים שלהם, שלמרות שהם נראים כמו כולם, ראיית העולם שלהם מעט שונה.



במעין משחק פרטי בינם לבין עצמם, הבחורים שמים לב לסיטואציות שיגרתיות מחיי היום-יום שקורות מולם, ומתחילים לדובב אותן, תוך שהם מעניקים להן פרשנות בלתי צפויה ומצחיקה.



לדברי אלי פייגלין, סמנכ"ל שיווק יפאורה: "מדובר במהלך פירסומי שמעביר אל קדמת הבמה את אופי המותג Schweppes , שהינו משקה מיוחד הפונה לקהל בוגר הרואה דברים קצת אחרת."



הפרסומת תעלה בטלוויזיה בערוצים 2, 10, 24 ו 9.

אולי יעניין אותך

עדי אשכנזי ודדי דדון. צילום אלון שפרנסקי
Altman x Gali_Srutonim
יאיר ניצני בקמפיין עיגול לטובה עבור המרכז לחיילים בודדים על שם מייקל לוין - צילום
HW150-BP14986ES8
מיץ פירות הדר בתוספת ויטמין סי פרימור צילום עמית שטראוס

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

סכיזופרניה
אורט דן גורמה משיק קורס ייחודי להכנת עוגות לימי הולדת בהובלת הקונדיטורית ליבנת גוטליב צילום באדיבות ליבנת גוטליב (1)
מימין יריב ארדון טופז הורביץ רוני רוטמן ויונתן ישי צילום אסף לוי (8)