יפאורה יוצאת בשת"פ שיווקי עם רשת סטודיו C

חברת יפאורה, משווקת המותג תפוזינה, חתמה על הסכם שת"פ עם הרשת השנית סטודיו -c.


במסגרת שיתוף הפעולה תקיים יפאורה פעילות הסברתית, חלוקת מוצרים, חלוקת עלונים עם קופונים והטעמות של המשקה החדש תפוזינה חמוציות פירות יער ללא תוספת סוכר ללקוחות הרשת.



בנוסף במסגרת הפעילות, תפעל יפאורה אל מול הדיאטניות של הרשת – הצגת אריזת המשקה בחדר התצוגה של הדיאטניות, חלוקת חומרים על היתרונות התזונתיים והבריאותיים של המשקה ועוד.



הפעילות תתקיים למשך שבוע ימים בכ – 20 סניפים של רשת סטודיו C ברחבי הארץ.



אולי יעניין אותך

שלי זהבי, בעלים משותפים בקבוצת פיט האוס ומאיר קנר מנכל חטיבת הספורט קבוצת תמוז קרדיט רום תייר
h2
מייסדות סמייל (1)
יואב בר-נוה, אורי שמואלי, אמיר גלעד ותובל בר יוחאי
בקבוק מי עדן יום האישה קרדיט יחצ
הולמס פלייס מציעה אימונים אישיים מיוחדים בחינם באמצעות הולוגרמות תלת מימד צילום באדיבות הולמס (1)

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

נועם אלימלך חייל בודד של המרכז לחיילים בודדים לזכר מייקל לוין ביום הולדתו ב2023 שחגגו לו מעוצמה לחייל - צילום עוצמה לחייל (5)
Idan Keren, White Hat CTO with the OSPAs awrad - courtesy White Hat by EPAM
המשתתפים בהכרזה - צילום טיקטוק (1)