יפאורה עולה בקמפיין תדמיתי חדש למותג RC קולה

אלי פייגלין, מנהל השיווק של יפאורה, הודיע היום כי יפאורה מעלה קמפיין תדמיתי חדש ל-RC קולה בהשקעה של כ-6 מליון ₪ תחת הסיסמא: "THE COOL TASTE".



הקמפיין כולל סרט פרסומת שיעלה בערוצים 2, 10 ו-24 ובקולנוע באמצעות משרד הפרסום ראובני פרידן



בנוסף, יעלה קמפיין אינטרנט שפותח על ידי חברת NEXT-IN וכולל משחק ייחודי ל-RC קולה המבוסס על העלילה והדמויות מסרט הפרסומת וכולל צילומים יעודיים שנעשו במיוחד לצורך זה. לזוכה במקום הראשון במשחק תוענק במתנה קונסולה XBOX360.



קרדיטים:


במאי: אוהב פלאנץ


חברת הפקה: ראבל


משרד פרסום: ראובני פרידן


אולי יעניין אותך

טיטי ועומר לקמפיין Be Pharm צילום מיכה לובטון
עדי אשכנזי ודדי דדון. צילום אלון שפרנסקי
Altman x Gali_Srutonim
יאיר ניצני בקמפיין עיגול לטובה עבור המרכז לחיילים בודדים על שם מייקל לוין - צילום
HW150-BP14986ES8

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

משרדי קומודור
Milestone 2025
רשת אמפמ משיקה את מעדניית דליקטיזי צילום שי בראל