יפעת מחקרי מדיה מתקדמים מציגה: משרדי הפרסום המובילים בכותרות במחצית הראשונה של שנת 2006

חברת "יפעת מחקרי מדיה מתקדמים" מקבוצת "יפעת" המשווקת את שירות "ניתוח תדמית בכותרות- כי הכותרות קובעות!". מציגה את הסיכום החצי שנתי של משרדי הפרסום בכותרות העיתונות היומית. הדרוג כולל ניתוח הופעות משרדי הפרסום בכותרות וכותרות המשנה של העיתונות היומית (ידיעות אחרונות, מעריב, הארץ,גלובס, יתד נאמן, המודיע והצופה) לשנת 2006.



אדלר חומסקי וורשבסקי מוביל בכותרות עם 87 אזכורים, בעיקר בזכות ראובן אדלר שתפס כ- 45% מנפח המופעים. המשרד הוזכר בהקשרים חיוביים בכותרות בהקשר לזכייה בתקציב טרקלין חשמל ופסגות, זכייה בתחרות דג הזהב, חידוש חוזה ההתקשרות מול בזק וחשיפה חיובית רבה לראובן אדלר בתקופת הבחירות.



לעומת זאת, מוביל המשרד גם את אחוז הסיקור השלילי הגבוה ביותר בטבלת עשרת המשרדים המובילים בכותרות. המשרד מוזכר בהקשרים שליליים בעיקר בשל החשדות לכאורה על קבלת תקציבים ממשלתיים על רקע קשרי אדלר ושרון ובדיקת מבקר המדינה את הטענה.



משרד הפרסום מקאן אריקסון תופס הפעם את המקום השני עם 83 אזכורים. גם במקרה זה זכה המשרד לכ – 20% מהכותרות בזכות העומד בראשו, אילן שילוח. המשרד הוזכר בכותרות בשל זכייה בתקציב הפרסום של ביטוח ישיר, HP ובתקציב המדיה של אסם, הסכם רכישת מדיה עבור פוגל אוגילבי, הסטת תקציבים לאינטרנט, הגדלת אחזקות שילוח במשרד ועוד.



נתי יעקובי, מנכ"ל יפעת מחקרי מדיה מתקדמים: "משרדי הפרסום אינם גופים עתירי כותרות בעיתונות היומית ובד"כ הופעתם מוגבלת למדורי השיווק והפרסום. למרות זאת, החציון נרשמה עליה של כ- 50% במספר האזכורים של משרדי הפרסום בכותרות לעומת החציון המקביל אשתקד. זאת בשל אזכורים בהקשר למפלגות בבחירות, רכישת גלר נסיס על ידי פובליסיס, העסקה שלא יצאה לפועל בין באומן לראובני, אדלר חומסקי ותקציבים ממשלתיים, מעברי תקציבים רבים, פעילויות אינטראקטיב ועוד.



גיתם מתמקם במקום השלישי החציון עם כ- 69 כותרות כשב – 30% מהם מוזכר מושיק תאומים בעיקר בשל תביעתו את אייפקס בטענה לאי תשלום על ייעוץ במכרז בזק. בנוסף, זוכה גיתם לכותרות בשל קבלת תקציב מנגו, הקמת זרוע אינטראקיב, קבלת נתח מתקציב הפרסום של סלקום ועוד.



במקום הרביעי בטבלה ממוקם ראובני פרידן המשרד שאופיין בכותרות באחוז הניטרלי הגבוה ביותר (66% נטרלי) בשל הכותרות הרבות שעסקו במיזוג האפשרי עם שלמור אבנון עמיחי וברכישת השליטה בו (שלא הבשילה לבסוף) על ידי באומן בר ריבנאי.



מבין הפרסומאים, מוביל את הטבלה עם 39 אזכורים בכותרות, ראובן אדלר. אחריו במקום השני נמצא משה תאומים עם 22 מופעים, אילן שילוח תופס את המקום השלישי ואת הטבלה סוגרים אייל חומסקי ודוד פוגל.


אולי יעניין אותך

שירי וקס צילום עדו לביא (Large)
סרטן צוואר הרחם - האגודה למלחמה בסרטן
אורח חיים בריא מפחית משמעותית את הסיכון לסרטן - תמונה אילוסטרציה - האגודה למלחמה בסרטן-022
cpgr-sm-key-visual-1920x1080

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

המשתתפים בהכרזה - צילום טיקטוק (1)
עיצוב ללא שם
רחפן עם מצלמת K4 ופונקיות AI. מחיר 999 שקלים