יפעת מציגה את דרוג המובילים בענף הפרסום לחודש יולי: המפרסם המוביל: פלאפון, המותג המוביל: פרטנר

"יפעת בקרת פרסום", מקבוצת "יפעת", תאגיד המידע הגדול בישראל, מפרסמת את דירוג ענף הפרסום במחירים ריאליים לחודש יולי 2005.



תתי ענפים


תת ענף תקשורת סלולרית מוביל החודש את רשימת הקטגוריות המובילות בפרסום עם השקעה ריאלית של כ- 5.8 מליון דולר. פלאפון שהיא גם המפרסמת המובילה החודש, היא המובילה בפרסום בקטגוריה עם פרסום בולט לשיחות המוזלות מחו"ל באמצעות משרד באומן בר ריבנאי והורדת קליפים מה- MTV היישר למכשירי הדור השלישי של ESC באמצעות משרד אדלר חומסקי וורשבסקי.



תת ענף בולט נוסף החודש הוא רשתות מזון מהיר המתמקם במקום השמיני עם הוצאה ריאלית לפרסום של כ-1.4 מליון דולר. המפרסמת הדומיננטית בקטגוריה היא מקדונלדס המפרסמת את תפריט ומבצע התזונה הנכונה באמצעות מקאן אריקסון.



נתי יעקובי, מנכ"ל יפעת בקרת פרסום מוסיף : "החודש נכנס תת ענף תרופות אל טבלת ה- 20 ומתמקם במקום ה- 18 עם הוצאה ריאלית לפרסום של כמיליון דולר ופרסום בולט של נובורטיס למיסול (קוטל פטריות ברגליים) באמצעות המשרד ברוקנר נטע".



מפרסמים


קבוצת שטראוס עלית מתמקמת החודש במקום השני עם הוצאה לפרסום של כ- 1.8 מליון דולר. כ- 30% מתקציב הפרסום של הקבוצה החודש מופנה לדנונה: משקה חלב וACTIVIA באמצעות משרד שלמור אבנון עמיחי. הקבוצה גם משקיעה סכום של כ- 300 אלף דולר בפרסום קפה ארומה.



מפרסמת בולטת נוספת החודש היא החברה המרכזית למשקאות הממוקמת בטבלת המפרסמים במקום הרביעי עם הוצאה בסך של כ- 1.5 מליון דולר. החברה מפרסמת את כפר המוסיקה בחסות קוקה קולה ובאמצעות קבוצת דחף. כמו כן, מפרסמת הקבוצה את דיאט פאנטה באמצעות משרד גלר נסיס, את בירה קרלסברג באמצעות משרד אריאלי פובליסיס ועוד.


אלקטרה מתמקמת החודש במקום השישה עשר באמצעות פרסום למזגניה באמצעות JWT.



משרדי פרסום


המשרד מקאן אריקסון מוביל החודש את הטבלה עם השקעה של כ-8.3 מליון דולר. המפרסמים הבולטים של מקאן הם: YES המציגה את YES DRIVE IN, סלקום עם 10 דקות מתנה לשיחות מחו"ל, קו אופ הריבוע הכחול עם חי שקלים במגה ועוד.


במקום השישי המכובד מתמקם החודש משרד הפרסום אריאלי פובליסיס עם הוצאה ריאלית לפרסום של כ- 3 מליון דולר ופרסום בולט עבור לאומי קארד – חכמים, HP, אינטרביוטי, NOKOUT של נסטלה ועוד.



נתי יעקובי, מנכ"ל יפעת בקרת פרסום מציין: "משרדי הפרסום ירקוני בן נתן ו- GPS מצליחים החודש להיכנס לרשימת 20 המובילים. ירקוני בן נתן מפרסם באופן בולט את המוצרים והמבצעים השונים של טרקלין חשמל ואת שעוני SWATCH, ואילו GPS מקבוצת אדלר חומסקי מפרסם בעיקר את שלמה ואת ניו קופל SIXT, רשות שדות התעופה, טלסייפר מקבוצת ג'ונסון וג'ונסון ועוד ".

אולי יעניין אותך

שירי וקס צילום עדו לביא (Large)
סרטן צוואר הרחם - האגודה למלחמה בסרטן
אורח חיים בריא מפחית משמעותית את הסיכון לסרטן - תמונה אילוסטרציה - האגודה למלחמה בסרטן-022
cpgr-sm-key-visual-1920x1080

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

נועם אלימלך חייל בודד של המרכז לחיילים בודדים לזכר מייקל לוין ביום הולדתו ב2023 שחגגו לו מעוצמה לחייל - צילום עוצמה לחייל (5)
Idan Keren, White Hat CTO with the OSPAs awrad - courtesy White Hat by EPAM
המשתתפים בהכרזה - צילום טיקטוק (1)