יקבי רמת הגולן וסינמה סיטי יוצאים בשת"פ להשקת גולן גאמיי נובו 2007

יקבי רמת הגולן יוצאים בפעילות שיווקית להשקת יין גולן גאמיי נובו 2007 – יין בסגנון בוז'ולה, היין האדום הראשון מבציר 2007. הפעילות השיווקית, בהשקעה של כ- 200,000 ₪, תחת קונספט ה- Countdown, מתבטאת בשלל האמצעים המיתוגיים של היין ומלווה את פעילויות ההשקה השונות: החל מרמת התוויות וארגזי היין, דרך עיצוב משעשע על מארזי הפופקורן בסינמה סיטי, סרטון ספירה לאחור על מסכי הפלסמה במתחם הקולנוע. באירועי ההשקה תומך פרסום ברוח הספירה לאחור, קמפיין ממוקד באינטרנט והזמנות מעוצבות, שילוט ואבזור במכלול נקודות המפגש עם הצרכן ועוד, מבית היוצר של סטודיו עוז ובשיתוף עם מכללת גורן.



"קונספט ה-Countdown אשר נבחר להוביל את הפעילות השיווקית להשקה יין גולן גאמיי נובו 2007, ממשיך את התפיסה המלווה את סגנון היינות הצעירים הללו של שתיית יין בחברה, בצורה קלילה ולא מחייבת, נגישה לכולם – צעירה ומיידית ממש כמו יין הגאמיי נובו עצמו",


אומר בנצי אלישע, מנהל אגף השיווק והמכירות של יקבי רמת הגולן.



עוד הוסיף אלישע כי "הסוד והמתח שנבנים לקראת רגע השיא, פתיחת הגאמיי נובו – ממש כמו בהשקת יינות הבוז'ולה בכל רחבי העולם, בתאריך המדויק: חצות-הלילה שבין יום רביעי לחמישי, השלישי בחודש נובמבר – נתנו השראה לקונספט הספירה לאחור."



במסגרת שיתוף פעולה השיווקי עם הסינימה סיטי, יוגש יין גולן גאמיי נובו 2007 לכל המבקרים בסינימה סיטי בליל יום רביעי ה- 14 בנובמבר, בו מציינים בעולם את חגיגות הבוזו'ולה.

אולי יעניין אותך

 מי עדן יום האישה קרדיט יחצ
 פלייס מציעה אימונים אישיים מיוחדים בחינם באמצעות הולוגרמות תלת מימד צילום באדיבות הולמס (1)
GhostDetective#game-horizontal-2560x1440_na_01_en (1)
press-page-1
image001

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

resized_pexels-photo-270637 (3)
 באדיבות טיקטוק ישראל (4)
 רדושינסקי סמנכלית שירות ומכירות בפרטנר תומר לוי מייסד סיין נאו איתי דויטש עורך דין ושותף נשיץ ברנדס אמיר