יקב טפרברג מרחיב את המהלך השיווקי המוצלח של עיצוב בקבוקי יין פרסונליים

לאור ההצלחה והביקוש הגבוה מרחיב יקב טפרברג, לקראת חג הפסח הקרוב, את המהלך השיווקי שזכה להצלחה רבה ויוצא בשיתוף פעולה עם קניוני עזריאלי ברחבי הארץ, במסגרתו יוקמו מתחמים מיוחדים אליהם מוזמן הקהל להגיע, לבחור יין, תמונה וברכה ותוך כמה דקות לקבל במקום – בקבוק מעוצב אישית.



רועי הראל, מנהל שיווק יקב טפרברג: "לקראת חג הפסח 2017, אנו שמחים להמשיך ולהציע ללקוחותינו אפשרות להעניק מתנה עם אמירה אישית למשפחות ולחברים שמתחברת לערך הליבה של יקב טפרברג – המשפחתיות. עיצוב תווית היין האישית מאפשר לנו לשתף את הצרכנים בסיפור המשפחתי המופלא של היקב, כאשר החיבור הוא שלכל משפחה יש סיפור משלה. כפי שהסיפור ההיסטורי של חמשת דורות היקב מופיע על כל בקבוק ובקבוק, כך אנחנו מזמינים כל בית בישראל להציג ולספר גם הוא את הסיפור המשפחתי שלו על גבי בקבוקי יין".



יקב טפרברג, שנוסד בשנת 1870, בבעלות משפחת טפרברג, עבר מהלך מיתוג אשר מבטא הלכה למעשה את ההיסטוריה ומייצג את משפחת טפרברג ועברם המפואר – סיפור חמשת דורות המשפחה ביקב. כחלק מהמהלך השיק היקב בשנה שעברה פעילות אינטראקטיבית במסגרתה הוזמנו הלקוחות לעצב בקבוקי יין אישיים – כאשר מודפסים עליהם תמונות וברכות חג אישיות.



הפעילות תתקיים בקניוני עזריאלי חולון, עזריאלי אילון ברמת גן וקניון מלחה בירושלים.

אולי יעניין אותך

יחצ אמריקן אקספרס
מחיר בקבוק אחד 2500שח מחיר השקה 2000שח טיפול סלבוסטר דר אקרמן צילום יחצ (3)
HACKETT LONDON גיא כושי ויריב פיין קרדיט (4)
חנות של רשת דינמיקה צילום באדיבות דינמיקה (2)
שיקו נהון מנהל השיווק והסחר של מכבי פארם ורפאל חדידה ברזילי בעלים חב' ג'רוויטל ישראל צלם א
Alon Yaakob by Nadav Cohen Yonatan

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

סכיזופרניה
אורט דן גורמה משיק קורס ייחודי להכנת עוגות לימי הולדת בהובלת הקונדיטורית ליבנת גוטליב צילום באדיבות ליבנת גוטליב (1)
מימין יריב ארדון טופז הורביץ רוני רוטמן ויונתן ישי צילום אסף לוי (8)