ישראייר משיקה קמפיין בהובלת עובדי החברה

לקראת ההשקה של חברת ישראייר לקו תל אביב-עמאן-בנגקוק, בשיתוף רויאל ג'ורדניאן, החליטו בישראייר ומשרד הפרסום גיתם ללהק לתפקיד הפרזנטורים את עובדי החברה.


בתום אודישנים שהתקיימו בקרב עשרות מועמדים נבחרו הכלכלן, אמיר כהן ונציגה ממחלקת שירות לנוסע, אודליה אזולאי להוביל את הקמפיין הפרסומי במודעות ההשקה. הקמפיין באמצעות משרד הפרסום גיתם יצא בעיתונות הארצית ובאינטרנט. היקף הפרסום עומד על כ- 500,000 ₪.

אולי יעניין אותך

עדי אשכנזי ודדי דדון. צילום אלון שפרנסקי
Altman x Gali_Srutonim
יאיר ניצני בקמפיין עיגול לטובה עבור המרכז לחיילים בודדים על שם מייקל לוין - צילום
HW150-BP14986ES8
מיץ פירות הדר בתוספת ויטמין סי פרימור צילום עמית שטראוס

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

סכיזופרניה
אורט דן גורמה משיק קורס ייחודי להכנת עוגות לימי הולדת בהובלת הקונדיטורית ליבנת גוטליב צילום באדיבות ליבנת גוטליב (1)
מימין יריב ארדון טופז הורביץ רוני רוטמן ויונתן ישי צילום אסף לוי (8)