ישראכרט יוצאת בקמפיין ראשון לשנת 2007 – "שנת הכוכבים של ישראכרט"
הקמפיין, בעלות של כ- 700 אלף דולר, עולה הערב באמצעות משרד הפרסום שלמור אבנון עמיחי/ Y&R וממשיך את קונספט "הנאה היא…", המלווה את ישראכרט בחודשים האחרונים.
חיים קרופסקי, מנכ"ל ישראכרט: "כחלק ממדיניותה של ישראכרט להשקיע בלקוחות החברה, החלטנו כי שנת 2007 תעמוד בסימן הטבות ללקוחות תוך חיזוק שיתופי הפעולה המסחריים של החברה עם בתי העסק. במסגרת זו חתמנו על שורת בהסכמים לשיתופי פעולה מסחריים עם החברות המובילות בישראל העתידים לצאת אל הפועל כבר בשבועות הקרובים."
"הסיסמא "ליהנות מהחיים" מלווה את ישראכרט מספר שנים ובמסגרתה נוקטת החברה באמצעים רבים על מנת לפתח מוצרים בתחומי התרבות, הנופש, האטרקציות והבידור. המטרה שלנו לאפשר ללקוחות ישראכרט "ליהנות מהחיים" באמצעות השימוש בכרטיסי האשראי שברשותם", הוסיף קרופסקי.
יריית הפתיחה בנושא תהייה מבצע כוכבים נרחב ואטרקטיבי במיוחד ללקוחות אשר ילווה בקמפיין המשך לזה הנוכחי.
הקמפיין אשר עולה הערב משלב את הסיסמא : "הנאה היא…כוכבים" ובמסגרתו זוג צעירים בלילה זרוע כוכבים במדבר, נהנים לגלות את ההטבות המיוחדות שמציעה להם ישראכרט במסגרת שנת הכוכבים. ברקע מתנגן השיר "When you wish upon a star" מתוך הסרט "פנטזיה" של וולט דיסני.