ישראל פוסט במהלך מיתוג

העיתון ישראל פוסט יצא לאחרונה בעיצוב חדש כחלק מתהליך המיתוג מחודש של העיתון הרביעי בתפוצתו בישראל.

העיצוב המחודש הינו הסנונית הראשונה בתהליך המיתוג שבנה היומון עם משרד הפרסום גרין עינב מתוך מטרה ליצור עיתון חד, בהיר ומהיר המאפשר לציבור להתעדכן בחדשות בתוך כעשרים דקות קריאה, אבל לא פחות מכך, גם ליהנות מהקריאה.

בין השינויים: הגדלת הלוגו ושימוש צבעוני כחול כזיהוי , החלפת פונטים, יצירת שפה אחידה וסט כללים מנחים שיוביל את העיצוב הדינאמי והמשתנה של העיתון.

ישראל פוסט, הינו עיתון המופץ חינם שייעודו להביא לקוראים את עיקר החדשות באופן ברור ותמציתי. הוא מופץ בלמעלה מ 180 אלף עותקים, ומתחרה על המקום השלישי מבין העיתונים הנקראים עם מעריב.

תומר גרין, מבעלי גרין עינב מסביר כי החיבור עם ישראל פוסט התחיל עוד בתקופה שמשרד הפרסום היה לקוח של העיתון. "לאחר שפרסמנו מודעות של לקוחות שלנו בישראל פוסט במשך תקופה ארוכה, התברר לנו כי הפרסום בעיתון מוכיח את עצמו למעלה מין המצופה. במושגי עלות – תועלת, ומבחינת תגובות קוראים למודעות פרסום, ישראל פוסט סיפק את התוצאות הטובות ביותר מבין כל אמצעי התקשורת. הניסיון האישי שלנו עם העיתון, שימש עבורנו קו מנחה עיקרי בבניית תהליך המיתוג. היה לנו חשוב לחזק את הבידול של העיתון מהמתחרים, ושהקוראים יזכרו שהעיתון שהם קראו היום היה ישראל פוסט ולא יתבלבלו עם עיתונים אחרים באותה נישה. יש לנו הרגשה שחיזוק הזהות של העיתון, בצמוד לעיצוב מאובחן יותר, יעזרו לעיתון לקבל יותר אחוזי קוראים בסקרי הt.g.i ובמקביל יקלו על הקוראים להתעדכן במהירות ובנוחות בחדשות המגוונות שבעיתון.

אולי יעניין אותך

DECATHLON BRAND ID (1)
 משרד

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

resized_pexels-photo-270637 (3)
 באדיבות טיקטוק ישראל (4)
 רדושינסקי סמנכלית שירות ומכירות בפרטנר תומר לוי מייסד סיין נאו איתי דויטש עורך דין ושותף נשיץ ברנדס אמיר