כיצד מנחה קבוצות יכול להעלות את מורל הצוות ולהגדיל מכירות

כאשר מורל העובדים נמוך, העסק מתחיל לסבול. חוסר מעורבות מוביל לדברים כמו שיתוף פעולה לקוי ובזבוז משאבים וזמן, שעלולים להיות יקרים מאוד עבור החברה שלך.

 

אז השאלה היא כיצד מאמן אישי או מנחה קבוצות יכול להעלות את מורל הצוות ולהגדיל מכירות וכתוצאה מכך נקצור את היתרונות של כוח עבודה מעורב?

 

"גישה היא דבר קטן שעושה הבדל גדול." – ווינסטון צ'רצ'יל

 

המשפט של וינסטון צ'רצ'יל נכון, ובמקום העבודה, השפעת הגישה על מעורבות העובדים, הפרודוקטיביות והשורה התחתונה של העסק שלך היא עצומה. למעשה, מחקר מצא שחברות עם עובדים מעורבים עולות על מתחרותיהן במעל מאתיים אחוזים!

 

האסטרטגיות המפורטות להלן, שכל מנחה קבוצות או מאמן אישי יוכלו גם להרוויח מהם, יתנו לך בסיס איתן להתחיל להגביר את המורל של העובדים שלך.

 

1) מטרות ויעדים ברורים ומוסכמים

לפי הסוציולוג אלכסנדר לייטון, "המוסר הוא היכולת של קבוצת אנשים להתאחד בהתמדה ובעקביות בחתירה אחר מטרה משותפת".

 

מורל נמוך מתפתח כאשר העובדים לא מבינים או לא שותפים לחזון העסק שלך. מאמן אישי או מנחה קבוצות יכול להעלות את מורל הצוות ולהגדיל מכירות על ידי כך שיראה לעובדים כיצד כל חבר בארגון שלך הוא חלק חיוני ממשהו גדול ממנו. תן לעובדים שלך את החזון שהם צריכים כדי להפוך את עבודתם לחוויה מגשימה יותר.

 

2) תהנו קצת!

אם החברה שלכם לא מפנה זמן להנאה, אתם יכולים לצפות לירידה מתמדת במורל העובדים.

חגיגות אלו יכולות ללבוש צורה של סמינרים לבניית צוות, מסיבות חברה וארוחות ערב, או תחרויות ידידותיות. ניתן לתזמן אירועים מסוג זה במרווחי זמן קבועים או אפילו לשמש כמערכת תגמול להשגת יעדי הצוות והחברה.

מאמן אישי או מנחה קבוצות יכול להעלות את מורל הצוות ולהגדיל מכירות  על ידי שבירת השגרה עם קצת כיף שיכול לעזור להגביר את התפוקה במהלך שעות העבודה ולספק עלייה משמעותית במורל העובדים.

 

3) להפגין אכפתיות

כל אדם בארגון שלך מביא את הכישרונות והניסיון הייחודיים שלו לשולחן. זה קריטי להכיר בכך ולהביע את הערכתך על תרומתם. זה לא מספיק לגרום להם רק להרגיש מוערכים כעובדים – אתה צריך לגרום להם להרגיש שאכפת לחברה מהם גם ברמה האישית כבני אדם.

 

מאמן אישי או מנחה קבוצות יכול להעלות את מורל הצוות ולהגדיל מכירות בדרכים רבות, אבל כמה מהאסטרטגיות הקלות ביותר שמנהלים יכולים לעשות על מנת לדרבן את העובדים שלכם לשאוף ליעדים שקבעתם להם, כוללות הכרה וחגיגת אירועים מיוחדים בחייהם של העובדים שלכם כגון ימי הולדת, חתונות, תינוקות חדשים והישגי חיים.

 

4) תמכו בתשוקות ובחלומות של העובדים שלכם

 

בעוד שאנשים רבים מוצאים סיפוק בעבודתם, לרובם יש גם פרויקטים ומטרות לחיות מחמד שמרגשות אותם.

 

מאמן אישי או מנחה קבוצות יכול להעלות את מורל הצוות ולהגדיל מכירות על ידי הכרת והגשמת התשוקות של העובדים של החברה. כאשר עובד יודע שהחברה תתגמל אותו במה שחשוב לו, עצם הידיעה הזאת יכולה לספק מקור חדש לאנרגיות טובות אצל העובדים בעבודה שהם עושים מדי יום ואפילו לספק מקורות חדשים לגירוי אינטלקטואלי וחשיבה מחוץ לקופסא.

 

בנוסף, מתן הזדמנות לעובדים לחקור ולפתח את תחומי העניין שלהם במהלך מסגרת זמן מסוימת בשעות העבודה היא דרך מצוינת להגביר את המורל.

אולי יעניין אותך

 נהון מנהל השיווק והסחר של מכבי פארם ורפאל חדידה ברזילי בעלים חב' ג'רוויטל ישראל צלם א
Alon Yaakob by Nadav Cohen Yonatan
 קליש קרדיט צילום דרור סתהכל
JD SPORTS צילום יחצ (2)
Untitled (1620 × 1080 px) (1)
 מנכל ומבעלי גרג קיטשן צלם אלעד גוטמן (42) -

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

 את התזונה צילום הרבלייף
 מטבחים מעצבת שגית בר
155196_NAT_E_largeסקצרס_נשים_צילום יחצ חול_349