קמפיין "רופא ילדים און-ליין" של שירותי בריאות כללית, עלה ביום ה' האחרון באמצעות משרד הפרסום מקאן אריקסון. הקמפיין כולל פרסום בטלוויזיה, אינטרנט ועיתונות לצד דיוור ישיר ללקוחות כללית.
שירות "רופא ילדים און-ליין בניהול מומחי שניידר", שעומד במרכז הקמפיין, מאפשר ללקוחות הקופה להיוועץ עם רופא מומחה לרפואת ילדים, באמצעות שיחת וידאו אינטרנטית המתנהלת בעזרת מצלמת המחשב הביתית או באמצעות שיחת טלפון. בסרטון הטלוויזיה רואים את חמודי ניגש לחדר ההורים בלילה ומעיר אותם בחשש ש "יש מישהו במחשב". לאחר שההורים מרגיעים אותו שיחזור לישון, הם נוכחים לדעת שאכן יש מישהו במחשב, כשהם שומעים את חמודי בחדרו מדבר עם רופא הילדים און-ליין.
קמפיין האון-ליין של כללית הינו חלק ממהלך כולל של השקת שירותים דיגיטלים מתקדמים ללקוחות כללית, במטרה להנגיש עבורם את שירותי הבריאות מכל מקום ובכל זמן, באופן המותאם לעידן האינטרנט.