'כללית מושלם' עולה בקמפיין פרסומי לרגל שדרוג הביטוח הסיעודי

קמפיין לרגל שדרוג הביטוח הסיעודי של שירותי בריאות כללית, יעלה השבוע באמצעות משרד הפרסום מקאן אריקסון. הקמפיין יכלול פרסום בטלוויזיה, אינטרנט, רדיו ועיתונות. זאת כדי ליידע על השדרוג של הביטוח הסיעודי של הכללית באמצעות דיקלה חברה לביטוח, המציע תנאים משופרים הן למבוטחים והן למצטרפים חדשים. מטרת הקמפיין היא להעלות לסדר היום את חשיבות הביטוח הסיעודי בעיקר למצטרפים בגילאים צעירים.



שירותי בריאות כללית שדרגה לאחרונה את הביטוח הסיעודי ללקוחותיה באמצעות דיקלה חברה לביטוח. הביטוח המשודרג יכסה למשך 6 שנים הוצאות אשפוז במוסד סיעודי או הוצאות טיפול בבית, במקום 3 השנים שנכללו בביטוח הסיעודי של הכללית עד כה. בנוסף, בביטוח הסיעודי המשודרג הוכפלו סכומי התשלום החודשי עבור אשפוז בבית ובמוסד בהתאם לגיל הכניסה. הזכויות הרחבות יחולו באופן אוטומטי על כ- 1.8 מיליון הלקוחות החברים כיום בביטוח הסיעודי של הכללית בכפוף לעדכון של פרמיה חודשית, וללא תלות בגיל או במצב רפואי. לקוחות חדשים יוכלו להצטרף לביטוח הסיעודי המשודרג, ללא תקופת אכשרה, ללא קנסות וללא הגבלת גיל.



לדברי פרץ גוזה, ראש מערך ביטוחי הבריאות בכללית מושלם, "הקמפיין מדגיש את הצורך להערך מראש לטיפול בחולה הסיעודי וכן את הכיסוי המקסימלי אותו ניתן לקבל ככל שמקדימים להצטרף. רבים מייחסים מצב סיעודי לזקנה ואינם מודעים לכך שאדם עלול להפוך לסיעודי בכל גיל כתוצאה מתאונה או מחלה קשה. אם נצליח לשנות את התפיסה ולהדגיש כי היערכות מוקדמת מיטיבה עם החולה הסיעודי ועם משפחתו אז עשינו צעד חשוב".

אולי יעניין אותך

עדי אשכנזי ודדי דדון. צילום אלון שפרנסקי
Altman x Gali_Srutonim
יאיר ניצני בקמפיין עיגול לטובה עבור המרכז לחיילים בודדים על שם מייקל לוין - צילום
HW150-BP14986ES8
מיץ פירות הדר בתוספת ויטמין סי פרימור צילום עמית שטראוס

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

סכיזופרניה
אורט דן גורמה משיק קורס ייחודי להכנת עוגות לימי הולדת בהובלת הקונדיטורית ליבנת גוטליב צילום באדיבות ליבנת גוטליב (1)
מימין יריב ארדון טופז הורביץ רוני רוטמן ויונתן ישי צילום אסף לוי (8)