מרצדס-בנץ מבית כלמוביל יוצאת בקמפיין פרסום רחב היקף באמצעות משרד הפרסום של גדעון עמיחי No, No, No, No, No, Yes.
הקמפיין יתמקד בהשקתה- CLA קופה החדשה בימי מכירות מיוחדים ל CLA ולמגוון דגמי מרצדס שיתקיימו בכל אולמות התצוגה בתאריכים 10-13.9 ושיעניקו לקהל הלקוחות אפשרות להגיע ל 4 ימי מכירות עם הצעות מיוחדות, תנאים ומבצעים אטרקטיביים בהזדמנות של פעם בשנה.
דגם ה-CLA החדש הינו הדור השני של הקופה ארבע דלתות ה-CLA. ה-CLA משלב את תפיסת הפילוסופיה העיצובית של היצרן תוך שמירה על הקווים המנחים של הדגם היוצא. בימי המכירות ייהנו הלקוחות ממגוון הטבות, ותנאים מיוחדים ולמגוון דגמים נוספים שהושקו לאחרונה בישראל ובהם: GLEהחדשה וCLA קופה החדשה.
דנה רביד מנחם, מנהלת השיווק של כלמוביל מרצדס, מציינת כי במהלך ימי המכירות יוצעו הן הCLA קופה והן שאר דגמי המותג בהצעות מימון אטרקטיביות ייחודיות. החלטנו לשים בפרונט קלף מנצח את הCLA קופה, שגם בגרסאותיה הקודמות הייתה רב מכר ולאור השיפורים הרבים בדגם החדש אין ספק שתשמור על הובלתה בסגמנט ובעזרתה להתמקד דווקא בקהל הצעיר של המותג.
הקמפיין, שעלותו הכוללת מוערכת בכ-2 מיליון שקלים, יכלול גם קמפיין טלוויזיה, עיתונות ודיגיטל.