כנס מיוחד למנהלי/ות משאבי אנוש ורווחה במסגרת תערוכת התיירות הבינלאומית השנתית של ישראל IMTM 2011

במסגרת תערוכת התיירות הבינלאומית השנתית של ישראל IMTM 2011, יתקיים ביום רביעי 09.02.11, בין השעות 09:30-12:00 , כנס מיוחד המיועד למנהלי/ות משאבי אנוש ורווחה בארגונים.



זו השנה השלישית שהכנס מתקיים, והשנה הוא יעסוק בנושא המרתק: משאבי אנוש ורווחה בעידן הרשתות החברתיות – Twitter, Linkedin, Facebook.



את הכנס ינחה זיו מנדל, מנכ"ל משותף בג'ון ברייס הדרכה – חטיבת ההדרכה של מטריקס. מנדל גם יישא את הרצאת הפתיחה תחת הכותרת: "ילידים, מהגרים, ורשתות חברתיות – איך למנף את הארגון שלנו ביחד עם דור ה- Y והמדיה החברתית".



גיא הדס, דובר בזק, ירצה על תקשורת פנים ארגונית בעידן המדיה החברתית. גיל חובב, מנכ"ל "גיל חובב – שיווק אתרי תיירות", יביא את היבט הרווחה הארגונית ואת הקשר הישיר ליריד התיירות, ויציג בהרחבה כלים לבניית תוכן וערכים באמצעות אתרי תיירות. איתי שטרן, מנהל חטיבת התוכנה בחברת אומיניסיס, העוסק בנושא זה בפועל, יספר על האתגרים בהקמת רשתות חברתיות לארגונים.



במרכז הכנס יתקיים פאנל מומחים אותו ינחה זיו מנדל, שיעסוק בנושא: "האם מנהלי/ות משאבי אנוש ורווחה בעד או נגד שימוש ברשתות חברתיות בתוך הארגון – השפעות חיוביות ושליליות", ובו ישתתפו: סיגל סרור, סמנכ"לית משאבי אנוש ותפעול קבוצת 888; הלה טל, סמנכ"לית משאבי אנוש של ג'ון ברייס הדרכה, מטריקס גלובל וטאקט בדיקות; קובי ציטר, עוסק בתחום משאבי אנוש מזה שלושה עשורים (אלסינט, נטויז'ן, קבוצת מלם-תים), וכיום שותף בחברת הזנק ויועץ לפיתוח עסקי.



את הכנס יחתום דביר סורמלו, מדריך סיורים ומספר סיפורים ירושלמי, עם סיפוריו הירושלמיים על סבו סורמלו הגדול, מתוך ספרו 'סבא מספר'.



אייל שמואלי, מו"ל ועורך ראשי של Israel Travel News, מיזמי IMTM אומר: "לאור הצלחת הכנס שנערך בשנתיים האחרונות, אנו זוכים להיענות גדולה ומרשימה ביותר מצד העוסקים בתחום. בעידן שבו הרשתות החברתיות ממלאות כל זמן פנוי בחיינו, ארגונים חייבים להתאים את עצמם לשינויים אלה, וללמוד כיצד לנצל ולמנף את הרשתות החברתיות לתועלתם. בנוסף נשים דגש רב על עידוד תיירות הפנים, שכן זהו נושא בעל חשיבות נעלה במיוחד. הכנס יציג מתן פתרונות יישומיים ויצירתיים לעוסקים בתחום ואני ממליץ לכל מנהלי ומנהלות משאבי אנוש ורווחה להגיע ולקחת בו חלק".



ההשתתפות בכנס אינה כרוכה בתשלום, אך מחייבת הרשמה מראש.



פרטים באתר היריד: https://www.ortra.com/imtm2011/


אולי יעניין אותך

 רדושינסקי סמנכלית שירות ומכירות בפרטנר תומר לוי מייסד סיין נאו איתי דויטש עורך דין ושותף נשיץ ברנדס אמיר
 רחב צילום ניב קנטור
 השקת תערוכה של יערה זקס בעזריאלי שרונה - צילום לנס הפקות 46
 פברואר יוצא מן הכלל של החברה למתנסים - גלעד ויטל - צילום יחצ
 עננים-25 (1)
חינה

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

resized_pexels-photo-270637 (3)
 באדיבות טיקטוק ישראל (4)
 רדושינסקי סמנכלית שירות ומכירות בפרטנר תומר לוי מייסד סיין נאו איתי דויטש עורך דין ושותף נשיץ ברנדס אמיר