כנס מנהלי המרקום הראשון בנושא הפקות סרטים חשף את רזי תחום הפקת הסרטים

כנס מנהלי ומנהלות המרקום הראשון בנושא הפקות סרטים התקיים בסוף השבוע בתל אביב. הכנס, יום מהסרטים, עסק בהפקה, הכנה והעצמת החוויה השיווקית בשימוש בסרטי וסרטוני תדמית של חברות.


הכנס, הופק על ידי הפורטל מרקום מול, פורטל ייחודי ומקצועי לתחום התקשורת השיווקית בישראל, יחד עם חברת Dreams & Magic מקבוצת אופטימום המתמחה בהפקות סרטי וידאו, אנימציה ותלת מימד. הכנס נערך בחסות קבוצת אופטימום בבניין משרדי הקבוצה.


הכנס הונחה על ידי ליאור מנור Infotainer ושילב הרצאות של אודי בורשטיין מחברת 686 בנושא שלבים בהפקת סרטי תדמית/מוצר. רועי קיט מחברת Dreams & Magic שהתמקד בהפקות אנימציה, תלת מימד ו- Augmented Reality ("מציאות מרובדת").


במסגרת הכנס, נחשפו עשרות מנהלי המרקום מנהלי שיווק, מנהלי מותג ומנהלי מדיה ואינטראקטיב אל רזי תחום הפקת הסרטים; כיצד מפיקים סרט? מהם הנקודות למחשבה כאשר רוצים להפיק סרט, מהם הקשיים בהם נתקלים במהלך העבודה וכיצד לנהל את זמני הפקת סרט. בנוסף, למדו המשתתפים כיצד הסרט והאנימציה משמשים ככלי שיווקי לקידום החברה, מוצריה ושירותיה, וכיצד ניתן להפיק את המרב ממנו לאחר הפקתו. רחל ליפשיץ, מומחית יוטיוב ודיספליי מחברת גוגל ישראל הדגימה למשתתפים כיצד להשתמש ביוטיוב כפלטפורמה לקידום החברה באמצעות סרטוני מוצר ותדמית.


בנוסף לכך, התקיים פאנל מנהלי המרקום בהשתתפותם של ענבל זלצמן, מנהלת המרקום של חברת Better Place אשר סיפרה על סרט התדמית של החברה במרכז המבקרים, ניר בן שלמה, מנהל מותג אלפא רומאו בחברת סמל"ת, שסיפר על השילוב בין פרסומת בטלוויזיה לסרטון הדגמה באינטרנט, קייט שפר, דירקטור ניו מדיה ואינטראקטיב בחברת ECI שסיפרה כיצד הפיקה עלוני מוצר בוידאו, ואורית נתיב, מנכ"לית מרקומיט שהסבירה על היתרונות הפקת דמו למוצרי תוכנה.


לדברי טל כתרן, מנכ"ל קבוצת אופטימום: אנו מכירים בממשק החשוב בין מערך הפיתוח והייצור לבין אגף השיווק. זהו מקומו של איש המרקום, האינטגררטור בארגון היוצר יש מאין ואחראי על ביצוע הנראות של החברה בפועל. קבוצת אופטימום מכירה ביכולות אלו ומחלקת המרקום שלה מהווה בית לכל מנהלי מרקום ומותג המבקשים לשדרג את פעילותם ולהביא חידושים עדכניים בתחום לביצוע. אנו שמחים על קיומו של יום עיון זה ונמשיך לערוך ימים דומים בעתיד


לדברי שלומית הרץ, מנכ"לית פורטל מרקום מול, המשתפת פעולה עם קבוצת אופטימום : "אני שמחה כי הצלחנו לארגן כנס מקצועי מסוג זה. מניסיוני כמנהלת מרקום, התמודדתי לא אחת עם הפקת סרטונים, המצריכים המון חשיבה והכנה מראש שלא תמיד היה לנו. בנוסף, החידושים הקיימים היום בתחום המולטימדיה מקנים למנהלי מרקום מגוון רחב ליצירת סרטונים והפקות מולטימדיה מיוחדות וייחודיות להם בתווכי תקציב נרחבים.

אולי יעניין אותך

 רדושינסקי סמנכלית שירות ומכירות בפרטנר תומר לוי מייסד סיין נאו איתי דויטש עורך דין ושותף נשיץ ברנדס אמיר
 רחב צילום ניב קנטור
 השקת תערוכה של יערה זקס בעזריאלי שרונה - צילום לנס הפקות 46
 פברואר יוצא מן הכלל של החברה למתנסים - גלעד ויטל - צילום יחצ
 עננים-25 (1)
חינה

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

resized_pexels-photo-270637 (3)
 באדיבות טיקטוק ישראל (4)
 רדושינסקי סמנכלית שירות ומכירות בפרטנר תומר לוי מייסד סיין נאו איתי דויטש עורך דין ושותף נשיץ ברנדס אמיר