כנס משותף של המי"ל ומקאן אריקסון יעסוק באתגרי השיווק לשווקים מגזריים

אנשי שיווק ופרסום, נדרשים כיום להבין את מאפייניהם של המגזרים המרכזיים בישראל ואת צרכיהם הייחודיים בשל התחזקות כוח הקנייה של השווקים המגזרים. אתגרים אלו ידונו בכנס משותף של המי"ל (המרכז הישראלי לניהול) ומשרד הפרסום מקאן אריקסון 'פורסים את העוגה מחדש' שיעסוק בפוטנציאל השיווקי לשווקים מגזריים. הכנס יתקיים ביום שלישי, ה- 30 בנובמבר בין השעות 09:00-14:00 במלון לאונרדו סיטי טאוור רמת גן.



בכנס ייקחו חלק אנשי אקדמיה, אנשי פרסום ומנכ"לים ביניהם: הסוציולוג פרופ' עוז אלמוג, אוניברסיטת חיפה, רותי ברנדמן, מנכ"ל מכון ברנדמן למחקרי שוק; איריס בק, מנכ"ל McCann Erickson; יעל הר אבן, מנכ"ל קבוצת קידום; ענאן שמשום, מנכ"ל BLU; יגיל וויט, סמנכ"ל אלקטרה; נטשה שוקין, מנכ"ל McCann Cultures, ואנשי ציבור נציגי המגזרים: ד"ר זאב חנין, המדען הראשי במשרד לקליטת עלייה והרב מנחם אייכלר. אורחת הכבוד בכנס תהיה פטרישיה שיבטה (Patricia Shibata), סגנית נשיא ב-McCann Erickson העולמי שתרצה על מגמות עולמיות בתחום של שיווק מגזרי.



פנינה שנהב, יו"ר המי"ל, אמרה אתמול כי "חלקם של המגזרים בחברה הישראלית גדל, ויש האומדים את חלקם של המגזרים בקרוב ל- 50% מהאוכלוסייה בישראל. יותר ויותר לקוחות צורכים מוצרים ושירותים המותאמים בדיוק לצרכיהם. שינוי פנים זה מצריך תהליך למידה מצד כל אנשי המקצוע, כדי להכיר את הפנים החדשות ולדעת כיצד לנצל את הפוטנציאל הטמון בהם".



איריס בק, מנכ"ל מקאן אריקסון: "מקאן מגזרים מעניקה ללקוחותיה מענה כולל לשלושת המגזרים בחברה הישראלית ומחויבת להמשיך ולעמוד בחוד החנית המקצועית. אין לי ספק כי מפגש מקצועי מעיין זה חשוב היא כלי נוסף לשיתוף והעמקת הידע".



פורסים את העוגה מחדש – כנס שיווק למגזרים: יום שלישי, 30 בנובמבר, מלון לאונרדו סיטי טאוור רמת גן, בין השעות 08:00-14:00

אולי יעניין אותך

 רדושינסקי סמנכלית שירות ומכירות בפרטנר תומר לוי מייסד סיין נאו איתי דויטש עורך דין ושותף נשיץ ברנדס אמיר
 רחב צילום ניב קנטור
 השקת תערוכה של יערה זקס בעזריאלי שרונה - צילום לנס הפקות 46
 פברואר יוצא מן הכלל של החברה למתנסים - גלעד ויטל - צילום יחצ
 עננים-25 (1)
חינה

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

resized_pexels-photo-270637 (3)
 באדיבות טיקטוק ישראל (4)
 רדושינסקי סמנכלית שירות ומכירות בפרטנר תומר לוי מייסד סיין נאו איתי דויטש עורך דין ושותף נשיץ ברנדס אמיר