חברת כצט, הפעילה בתחום הפארמה בישראל, עולה בקמפיין פרסומי ל- Norlevo – הגלולה ליום המחרת אשר הושקה לאחרונה בישראל.
במסגרת הקמפיין יודגש הוותק של Norlevo – הגלולה "ליום המחרת" הנמכרת ברחבי העולם כבר שנים רבות למיליוני נשים מרוצות, כך שבמקרה חירום, גם נשים ישראליות יכולות לבחור Norlevo בדיוק כפי שבוחרות בה מיליוני נשים בעולם, כבר למעלה מ-10 שנים.
הקמפיין, בהיקף של כ- 1.5 מיליון ₪, יעלה באמצעות משרד הפרסום לעומק התודעה, בטלוויזיה ובאינטרנט ומלווה אותו הסיסמא: "נורלבו – הגלולה "ליום המחרת" שנמכרת בעולם".
בקמפיין משתתפות נשים מלאומים שונים המייצגות רק חלק קטן מהמדינות בהן נמכרת נורלבו וביניהן כמובן גם ישראל.
סמנכ"ל קריאייטיב: ארז מיטל, מנהל לקוחות אסטרטגיים: אבי בוסקילה, פלנר: ליאור שביט, קופירייטר: רוית בכמן, ארט: לופיטה רוחס, במאי: יוני מרדכי, מפיקת משרד: גליה טרי, פוסט: פוסט אופיס, חברת הפקה: תפנית. מפיק: יורי בסן, יחסי ציבור: סנדיק קומיוניקיישן