כריש בנוחות: שואב שוטף אלחוטי שארק 3 ב-1 HYDRO VAC

שואב אבק

שארק, מותג שואבי האבק המוביל והנמכר ביותר בארה"ב מביתSHARK NINJA- , משיק שואב שוטף אלחוטי WD213 HYDRO VAC עם שלוש פעולות במוצר אחד – שאיבה, שטיפה וניקוי עצמי לשאיבה עוצמתית ושטיפה יסודית באותו הזמן. 

מתאים לכל סוגי המשטחים ומצויד במברשת אנטי מיקרוביאלית,  כולל נוזל ניקוי בטכנולוגיית ANTI ODOUR למניעת ריחות רעים, מסך דיגיטלי חכם לניקוי יומיומי של כל סוגי הלכלוך והמשטחים

 

שארק, מותג שואבי האבק המוביל, המשווק בישראל בבלעדיות ע"י שריג היבואן הרשמי, משיק בימים אלו את שואב האבק החדש WD213 HYDRO VAC שכולל 3 פעולות במכשיר אחד לשאיבה עוצמתית, שטיפה יסודית ועמוקה של כל סוגי המשטחים, רצפות, שיש, פרקט ושטיחים.

בזכות בסיס טעינה עם מערכת ניקוי מתקדמת, השואב שוטף WD213 HYDRO VAC יטעין וינקה את עצמו לאחר העבודה. מברשת הניקוי וכל מערכת הניקיון הפנימית של המכשיר יישטפו ביסודיות בתוך מספר דקות בלבד, יהיו מוכנים כבר לשימוש הבא, ויותירו את אזור הניקוי יבש באופן מהיר במיוחד. 

 

WD213 HYDRO VAC מגיע עם מברשת אנטי מיקרוביאלית למניעה ועמידות בפני ריחות רעים וחיידקים, 2 מכלים – מכל ניקוי XL  (500 מ"ל) ומכל מים מלוכלכים (360 מ"ל) לנוחות ויעילות מרבית.

 

לשואב שוטף WD213 HYDRO VAC נוזל ניקוי בטכנולוגיית  ANTI ODOUR להסרת ריחות רעים וריענון כל סוגי המשטחים לשמירה על בית נקי בריח מרענן. בנוסף, השואב החדש מתהדר במסך דיגיטלי חכם לבקרה על מצב הסוללה, לשליטה על עוצמת השאיבה ובחירת סוג המשטח. עם השואב החדש של שארק תוכלו לנקות בקלות וביעילות את כל סוגי הלכלוך – כתמים, נוזלים, פסולת ולכלוך שהצטבר. תאורת לדים תאיר את אזור השאיבה המיועד.

 

משקל: 3.8 ק"ג

מחיר: 1,890 ש"ח 

שנה אחריות מלאה + שנה אחת אחריות נוספת מוגבלת. בכפוף לתקנון באתר שריג אלקטריק ולתנאים שבתעודת האחריות.

 

 

מוצר מקורי של SHARK NINJA מותאם לישראל 

 

להשיג ברשתות החשמל המובחרות, אצל המשווקים המורשים ובאתר היבואן 

https://sarig.com/

Shark מבית שריג אלקטריק, היבואן הרשמי של מותגי החשמל המובילים, עם 22 מרכזי שירות בפריסה ארצית בנוסף לשני מרכזי שירות אזוריים ומחלקת שירות ותמיכת לקוחות מרכזית

אולי יעניין אותך

 מטבחים מעצבת שגית בר
155196_NAT_E_largeסקצרס_נשים_צילום יחצ חול_349
 הגוף החדש של SABON במגוון ניחוחות מענגים
 פריז - סרום פיטולסטיל החדש לטשוש והעלמת סימני מתיחה מחיר 219 שח צילום יחצ חול (2)
SM-R390_003_L Perspective_Gray_Thumb
-ספר-מסים-min

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

resized_pexels-photo-270637 (3)
 באדיבות טיקטוק ישראל (4)
 רדושינסקי סמנכלית שירות ומכירות בפרטנר תומר לוי מייסד סיין נאו איתי דויטש עורך דין ושותף נשיץ ברנדס אמיר