כשהיין הופך לאומנות: יקבי ברקן יוצאים בקמפיין פרסום טלוויזיוני

יקבי ברקן, המתמחים בייצור יין אדום, החליטו בפעם הראשונה להתמקד ביתרון שיווקי זה ולהבליט אותו בקמפיין ייחודי.



מהחברה נמסר כי הפרסום נובע מתוך האסטרטגיה השיווקית ששמה דגש על המומחיות בייצור היין האדום של יקבי ברקן תוך הבלטת הנושא ע"י אנלוגיה לתהליך ה"ייצור" המושלם ביותר – שבעת ימי בריאת העולם. הקמפיין החדש, יוצג בעזרת אנימציה של ענבים.




הקמפיין יעלה ביום שלישי ה- 13/03/07 בערוצים 2, 10 ו- 9. בנוסף, יגובה הקמפיין בפעילויות בנקודות המכירה.



"האומנות שביצירת יין באה לידי ביטוי בשפה הגרפית הייחודית והמקורית של אלפי ענבים היוצרים סיטואציות המוכרות לכולם מתוך סיפור בריאת העולם בטכניקת תלת מימד", אומרים בחברה, "כאשר הענבים יוצרים בסופו של דבר בקבוק יין ו"בוראים" את היין המושלם – הרזרב היוקרתי של ברקן".



עוד נמסר כי שפת הקמפיין מחודדת לקהל המטרה גילאי 30 ומעלה, צרכני יין אדום בינוניים (לפחות פעם בשבוע), "גם כאלה שמבינים וגם כאלה שפחות ביין, מודעים ליקב, אוהבים את החיים ואת ההנאות שבהם".



עלות הקמפיין כ – 2 וחצי מיליון ₪


אולי יעניין אותך

עדי אשכנזי ודדי דדון. צילום אלון שפרנסקי
Altman x Gali_Srutonim
יאיר ניצני בקמפיין עיגול לטובה עבור המרכז לחיילים בודדים על שם מייקל לוין - צילום
HW150-BP14986ES8
מיץ פירות הדר בתוספת ויטמין סי פרימור צילום עמית שטראוס

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

סכיזופרניה
אורט דן גורמה משיק קורס ייחודי להכנת עוגות לימי הולדת בהובלת הקונדיטורית ליבנת גוטליב צילום באדיבות ליבנת גוטליב (1)
מימין יריב ארדון טופז הורביץ רוני רוטמן ויונתן ישי צילום אסף לוי (8)