הד אנד שולדרס, השמפו הנמכר ביותר נגד קשקשים בישראל, חוזר לשתף פעולה עם הפרזנטור המזוהה עמו ביותר בישראל- אלי אוחנה.
אוחנה, יוביל את הקמפיין לשמפו חדש לגברים של הד אנד שולדרס, אשר מעניק עמידות לשיער לזמן רב יותר, מסייע גם לבריאות הקרקפת וממשיך להעניק את החופש מקשקשים.
אוחנה צפוי לככב בשלב ראשון בקמפיין עיתונות, קמפיין אינטרנט רחב, פעילות קד"מ בחנויות וביחסי ציבור, לצד הפרזנטורים העולמיים של החברה, שימשיכו לככב בפרסומות הטלוויזיה, בטווח הקרוב.
אלי אוחנה, בן 45 ועם רעמת שיער בריאה ושופעת, כאמור מזוהה במיוחד עם המותג הד אנד שולדרס, בעיקר בשל הפרסומת הזכורה מימי ראשית ערוץ 2. גם 14 שנים לאחר מכן, אוחנה נותר מזוהה עם המותג ורבים מייחסים את שיערו השופע לשימוש בהד אנד שולדרס. את הפרסומות אז ועכשיו, הוביל ויוביל משרד הפרסום באומן בר ריבנאי.
בהתייחסה לבחירה באלי אוחנה, אומרת נעמה גלעדי, דוברת החברה: " אוחנה, גם לאחר כ"כ הרבה שנים, נותר מזוהה עם מותג הד אנד שולדרס והיה זה טבעי שנשוב לשתף פעולה. השמפו החדש לגברים מתאים היטב לדמותו של אלי אוחנה אשר גם בגיל בו דוגמניות כבר אינן צועדות על מסלולי הדוגמנות הוא בעל שיער בריא, מלא ויפה".