לואקר בקמפיין טלוויזיה ומשחק משלים באינטרנט

"לואקר", מותג הוופלים, עולה בקמפיין פרסומי לקוביות וופל קוואדרטיני. הקמפיין עולה בטלוויזיה בערוצים 2 ו- 10 ובאינטרנט באתרים וואלה, ynet ובפייסבוק. הקמפיין יעלה במשך 14 יום.



הקמפיין הנו קמפיין חובק עולם שהופק במסגרתו העברית על ידי משרד הפרסום מקאן אריקסון. היקף הקמפיין נאמד בכ- 1.5 מיליון $.



בסרטון הפרסומת שהופק לטובת הקמפיין, מככבים שוב הגמדים החמודים המזוהים עם המותג. גם הסלוגן שמלווה את הקמפיין הוא הסלוגן המסורתי שמלווה את לואקר מזה שנים רבות – לואקר זה טעים, לואקר זה מדהים.



במסגרת קמפיין האינטרנט עולה לואקר עם משחק פייסבוק ב – "יצאת ענק עם לואקר". במסגרת המשחק על המשתתפים לבחור 3 חברים מהפייסבוק, לסובב את גלגל המזל פעם אחת עבור כל חבר ולזכות עבורו בפרס. אם החבר זוכה באייפד – גם אתה זוכה באייפד! מדי יום יוגרלו 2 אייפדים וכן פרסים מגניבים נוספים מתנת לואקר.



קרדיטים:


מקאן אריקסון: סמנכ"ל לקוחות: עדי אורן, סמנכ"ל קריאייטיב: שחר פילר ,סופרוויזר: עדי מנור, תקציבאית: רויטל רוגד, מנהל קריא ייטיב: טל מורבקין, ארט: אמיר אסייג, קופי: טל מנור.



אינבוקס אינטראקטיב ומשרד הפרסום יורו ישראל: נועם דוד- עיצוב, קריאטייב- רונן ליפוביצקי, קרן שלוש- תקציבאית, נעמה לביא- סופרויזר. יחסי ציבור: סנדיק קומיוניקיישן.

אולי יעניין אותך

טיטי ועומר לקמפיין Be Pharm צילום מיכה לובטון
עדי אשכנזי ודדי דדון. צילום אלון שפרנסקי
Altman x Gali_Srutonim
יאיר ניצני בקמפיין עיגול לטובה עבור המרכז לחיילים בודדים על שם מייקל לוין - צילום
HW150-BP14986ES8

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

Image3 (1)
מאור לברן מנכל סלייס גלובל
קרדיט אור גפן (6)