לואקר בקמפיין טלוויזיה ומשחק משלים באינטרנט

"לואקר", מותג הוופלים, עולה בקמפיין פרסומי לקוביות וופל קוואדרטיני. הקמפיין עולה בטלוויזיה בערוצים 2 ו- 10 ובאינטרנט באתרים וואלה, ynet ובפייסבוק. הקמפיין יעלה במשך 14 יום.



הקמפיין הנו קמפיין חובק עולם שהופק במסגרתו העברית על ידי משרד הפרסום מקאן אריקסון. היקף הקמפיין נאמד בכ- 1.5 מיליון $.



בסרטון הפרסומת שהופק לטובת הקמפיין, מככבים שוב הגמדים החמודים המזוהים עם המותג. גם הסלוגן שמלווה את הקמפיין הוא הסלוגן המסורתי שמלווה את לואקר מזה שנים רבות – לואקר זה טעים, לואקר זה מדהים.



במסגרת קמפיין האינטרנט עולה לואקר עם משחק פייסבוק ב – "יצאת ענק עם לואקר". במסגרת המשחק על המשתתפים לבחור 3 חברים מהפייסבוק, לסובב את גלגל המזל פעם אחת עבור כל חבר ולזכות עבורו בפרס. אם החבר זוכה באייפד – גם אתה זוכה באייפד! מדי יום יוגרלו 2 אייפדים וכן פרסים מגניבים נוספים מתנת לואקר.



קרדיטים:


מקאן אריקסון: סמנכ"ל לקוחות: עדי אורן, סמנכ"ל קריאייטיב: שחר פילר ,סופרוויזר: עדי מנור, תקציבאית: רויטל רוגד, מנהל קריא ייטיב: טל מורבקין, ארט: אמיר אסייג, קופי: טל מנור.



אינבוקס אינטראקטיב ומשרד הפרסום יורו ישראל: נועם דוד- עיצוב, קריאטייב- רונן ליפוביצקי, קרן שלוש- תקציבאית, נעמה לביא- סופרויזר. יחסי ציבור: סנדיק קומיוניקיישן.

אולי יעניין אותך

עדי אשכנזי ודדי דדון. צילום אלון שפרנסקי
Altman x Gali_Srutonim
יאיר ניצני בקמפיין עיגול לטובה עבור המרכז לחיילים בודדים על שם מייקל לוין - צילום
HW150-BP14986ES8
מיץ פירות הדר בתוספת ויטמין סי פרימור צילום עמית שטראוס

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

סכיזופרניה
אורט דן גורמה משיק קורס ייחודי להכנת עוגות לימי הולדת בהובלת הקונדיטורית ליבנת גוטליב צילום באדיבות ליבנת גוטליב (1)
מימין יריב ארדון טופז הורביץ רוני רוטמן ויונתן ישי צילום אסף לוי (8)