"לואקר", מותג הוופלים, עולה בקמפיין פרסומי לקוביות וופל קוואדרטיני. הקמפיין עולה בטלוויזיה בערוצים 2 ו- 10 ובאינטרנט באתרים וואלה, ynet ובפייסבוק. הקמפיין יעלה במשך 14 יום.
הקמפיין הנו קמפיין חובק עולם שהופק במסגרתו העברית על ידי משרד הפרסום מקאן אריקסון. היקף הקמפיין נאמד בכ- 1.5 מיליון $.
בסרטון הפרסומת שהופק לטובת הקמפיין, מככבים שוב הגמדים החמודים המזוהים עם המותג. גם הסלוגן שמלווה את הקמפיין הוא הסלוגן המסורתי שמלווה את לואקר מזה שנים רבות – לואקר זה טעים, לואקר זה מדהים.
במסגרת קמפיין האינטרנט עולה לואקר עם משחק פייסבוק ב – "יצאת ענק עם לואקר". במסגרת המשחק על המשתתפים לבחור 3 חברים מהפייסבוק, לסובב את גלגל המזל פעם אחת עבור כל חבר ולזכות עבורו בפרס. אם החבר זוכה באייפד – גם אתה זוכה באייפד! מדי יום יוגרלו 2 אייפדים וכן פרסים מגניבים נוספים מתנת לואקר.
קרדיטים:
מקאן אריקסון: סמנכ"ל לקוחות: עדי אורן, סמנכ"ל קריאייטיב: שחר פילר ,סופרוויזר: עדי מנור, תקציבאית: רויטל רוגד, מנהל קריא ייטיב: טל מורבקין, ארט: אמיר אסייג, קופי: טל מנור.
אינבוקס אינטראקטיב ומשרד הפרסום יורו ישראל: נועם דוד- עיצוב, קריאטייב- רונן ליפוביצקי, קרן שלוש- תקציבאית, נעמה לביא- סופרויזר. יחסי ציבור: סנדיק קומיוניקיישן.