קבוצת דוד לובינסקי, יבואנית מותגי הרכב פיג'ו, סיטרואן ו-MG, החלה בציוד 39 מרכזי השירות שלה בפתרונות המדיה הדיגיטאלית של YCD. הקבוצה, החוגגת השנה 75 להיווסדה, תשקיע מעל מיליון שקל בפרויקט, במסגרתו ייעשה שימוש ב"טכנולוגיה קריאטיבית" כדי לתקשר עם לקוחותיה בנקודות המכירה וההמתנה במרכזי השירות ברחבי הארץ.
"המהלך שמצטרף לתגבור כל פעילות התקשורת השיווקית שלנו, נועד להעצים את חוויית הלקוח, ולאפשר לו 'לטעום' מהמותגים שלנו בדרך חדשה", אומרת קלאודיה פיין, סמנכ"לית השיווק בלובינסקי. "התכנים הוויזואליים שישודרו על גבי המסכים במרכזי השירות יהיו 'מותאמי זמן ומיקום': תכנים המתאימים לדלפק הקבלה ישודרו על גבי המסכים במיקום זה, בעוד מסרים שונים ישודרו על המסכים שבפינות ההמתנה ויתרמו לחוויה הכוללת של הלקוחות שמבקרים אצלנו". בנוסף, בהמשך תופיע על המסכים מערכת לניהול תורים ומצב הרכב בשעת הטיפול לנוחיות הלקוחות.
"ההחלטה לקדם מדיה דיגיטאלית בנקודות המכירה והשירות, נועדה לאפשר לנו ליצור אחידות במסר השיווקי בסניפים, הן בכדי לתמוך במסרים השיווקיים הארציים והן כדי לאפשר לנו לעדכן את קהל לקוחותינו במסרים שונים בזמן אמת", אומרת פיין. "המערכת של YCD התאימה במדויק לדרישות שלנו ואף תאפשר לנו לתקשר ללקוחות בדרך קריאטיבית ומעניינת".
לדברי ניר אליזוב, מנהל מחלקת פרויקטים בחברת YCD מולטימדיה, מערכות מדיה דיגיטאליות נכנסות יותר ויותר בשנים האחרונות לתחום הרכב. "כמות התכנים והשינויים התכופים דורשים התאמה מדויקת ומיידית גם בנקודות המפגש הפיזיות של חברות הרכב עם לקוחותיהן".