לוגו וסיסמה חדשה לרונית רפאל .היקף ההשקעה במהלך שאמור לכלול התרחבות לאירופה מוערך ב- 3 מיליון ₪.

רונית רפאל , בעלת רשת המרכזים לטיפוח ואסטטיקה הגדולה בישראל , עולה בקמפיין תדמית חדש ומציגה לוגו, סיסמה ושפה עיצובית חדשה.הסיסמה החדשה, "THE SCIENCE OF BEAUTY", תלווה גם את החטיבה האירופאית .



לדברי רונית רפאל, בעלת קבוצת רונית רפאל"הסיסמה החדשה נותנת ביטוי לצרכים הבינלאומיים של החברה ומבשרת על ניצני השינוי ברשת שיושלם עם השקת החטיבה האירופאית בשוויץ ולאחר מכן באתרים נבחרים נוספים באירופה".



היקף תקציב מוערך לקמפיין בלבד: כחצי מיליון ₪.הקמפיין החדש, שנעשה עם משרד הפרסום ראובני פרידן, יתמקד במגוון הטיפולים הקיים ולחידושים המוצעים ללקוחות בית רונית רפאל. בקמפיין משתתפת הזמרת, השחקנית וכוכבת הטלוויזיה, ריקי גל.

אולי יעניין אותך

סכיזופרניה
חברת פרשקובסקי הפכה לנותנת חסות לנבחרות ישראל גברים ונשים בכדורסל בתמונה ים מדר צילום איגוד הכדורסל
חליפות צלילה
Idan Keren, White Hat CTO with the OSPAs awrad - courtesy White Hat by EPAM
עיצוב ללא שם
הייטק

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

סכיזופרניה
אורט דן גורמה משיק קורס ייחודי להכנת עוגות לימי הולדת בהובלת הקונדיטורית ליבנת גוטליב צילום באדיבות ליבנת גוטליב (1)
מימין יריב ארדון טופז הורביץ רוני רוטמן ויונתן ישי צילום אסף לוי (8)