ליידי ספיד סטיק 24/7 רול און עולה בקמפיין בהשקעה מדווחת של כ- 5 מיליון ₪

ליידי ספיד סטיק נכנס הקיץ לקטגוריה חדשה, עם השקת ענק של סדרת דאודורנטים לנשים מסוג רול אול.


לפי דו"ח AC Nielsen scanning YTD NIS 08 (נתחי השוק על פי חברת אי סי נילסן , דוח כספי מצטבר מתחילת השנה ועד היום בש"ח, 2008), דאודורנט ליידי ספיד סטיק, מוביל את שוק הדאודורנטים עם נתח שוק של כ- 27.9%, וזאת בטרם ההשקה החדשה.



הסדרה החדשה תוצע ב- 3 ניחוחות מרעננים: Invisible dry ("אינביזיבל דריי"), Fresh Fusion ("פרש פיוזן"), Fruity Splash ("פרוטי ספלאש").



בעיצוב ותכנון אריזת הדאודורנט החדש, הושקעה מחשבה רבה, מתוך מטרה לשדר חדשנות, ייחודיות, וכן להעניק אחיזה נוחה ופונקציונאלית. בהתאם לכך, חברת קולגייט- פלמוליב העולמית ערכה מחקר, בו הצרכניות היו צריכות לבחור בין 3 אופציות של עיצובים פוטנציאלים למוצר החדש וכן בהשוואה למוצר המתחרה.



את העיצובים השונים הן דרגו לפי ארבעת הפרמטרים הבאים: אהדה כללית למוצר, מודרניות, אריזה איכותית ושימוש פרקטי. האריזה שנבחרה לרול און החדש של ליידי ספיד סטיק, היא אשר קיבלה את הציון הגבוה ביותר בכל המדדים והיא זו שנבחרה. האריזה החדשה מהודרת במיוחד בעיצובה, בצבע סגול לילך ומשדרת נשיות, רעננות, חושניות ופרקטיות.



" לאור זיהוי הפוטנציאל הגבוה הטמון בכניסה לקטגוריית הרול און, החליטה חברת קולגייט- פלמוליב העולמית להיכנס לקטגוריה זו", אומר ארז בהט, מנהל חטיבת קולגייט- פלמוליב בחברת ש. שסטוביץ, "השקת סדרת לידי ספיד סטיק 24/7 רול און, נחלה הצלחה גדולה בעולם והביאה לגידולים של כ- 12% עד 98% במכירות, במקומות בהם הושק המוצר. אנו סמוכים ובטוחים, כי ההשקה בארץ תתרום להגדלת הנתח של ספיד סטיק בשוק הדאודורנטים ותסייע לנו להמשיך להוביל את השוק בישראל".



לדברי נוגה בנר, מנהלת מותג ליידי ספיד סטיק בישראל: "אנו בליידי ספיד סטיק, דואגים להמציא כל הזמן את הגלגל מחדש. אנו רואים בהשקה את קדמת החדשנות בקטגוריית הרול און. המוצר החדש תוכנן ועוצב, לאור סקרים ומחקרים שערכנו לאורך זמן, ותוך התאמה מלאה לצרכנית הסופית ושיתופה בחלק מתהליך קבלת ההחלטות בעיצוב המוצר. אנו נמשיך לעשות את מירב המאמצים להוביל את קטגוריית הדאודורנטים בישראל, גם בחדשנות וגם באיכות לא מתפשרת".



השקת דאודורנט ליידי ספיד סטיק 24/7 רול און החדש, תלווה בקמפיין ענק, בהשקעה מדווחת של כ- 5 מיליון ₪ .



במסגרת ההשקה, תעלה החברה בקמפיין טלוויזיה, בכיכובה של הדמות הנועזת ברברה בלייד – דמות 'סופר- וומן' שנבנתה במיוחד עבור הקמפיין בכיכובה של דוגמנית דרום אמריקאית. ברברה בלייד מופיעה בסרט הפרסום כשהיא נרדפת על ידי חבורת גברים, כאשר היא אוחזת בידיה מזוודה. היא נמלטת בזריזות, בזכות כישוריה ויכולותיה, לתוך רכבת, מזנקת מגורד שחקים אחד לשני ונשארת תמיד רעננה, בזכות המוצר עליו היא מגוננת ונמצא במזוודה – דאודורנט ליידי ספיד סטיק 24/7 רול און. בסופו של הסרטון, היא מזנקת לתוך לימוזינה, בה נמצא אהובה, והיא מוכיחה כי למרות הדינאמיות הרבה, היא נשית בכל מצב ומריחה נפלא.



הסרטון החדש ישודר בערוצי הטלוויזיה 2 ו- 10 , החל מהיום תחת הסלוגן: "ליידי ספיד סטיק 24/7 רול און , יעילות כפולה – הגנה ורעננות 24/7 ".



הקמפיין הארצי יכלול גם פרסום באינטרנט וההשקה תהייה במחיר היכרות.

אולי יעניין אותך

עדי אשכנזי ודדי דדון. צילום אלון שפרנסקי
Altman x Gali_Srutonim
יאיר ניצני בקמפיין עיגול לטובה עבור המרכז לחיילים בודדים על שם מייקל לוין - צילום
HW150-BP14986ES8
מיץ פירות הדר בתוספת ויטמין סי פרימור צילום עמית שטראוס

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

סכיזופרניה
אורט דן גורמה משיק קורס ייחודי להכנת עוגות לימי הולדת בהובלת הקונדיטורית ליבנת גוטליב צילום באדיבות ליבנת גוטליב (1)
מימין יריב ארדון טופז הורביץ רוני רוטמן ויונתן ישי צילום אסף לוי (8)